olidligt, på mer än ett sätt

hetta, det är vad det är idag. fick mej en promenad hem ifrån bussen idag, egentligen inte så vidare jobbigt men att gå i denna hettan är döden. och där jag gick på vägen dessa två långa (läs oändliga) km så florerade så mycket tankar i mitt lilla huvud. allt möjligt, såsom att det snart är dax för STUDENTEN!!!!, att jag ska jobba hela sommaren, vilket är bra egentligen men jag får ingen ledighet. jag funderade även på vad det ska bli av mitt liv, kommer jag någonsin att bli makeup artist som jag vill bli eller kommer jag sluta på ICA maxi som kassör? eller ännu värre kanske en sån prick som lastar in varor från lastbilarna.....
fast, det kanske man ska lämna åt framtiden, bäst så!

jag blir tokig av att tänka så mycket! ibland när jag ska sova kan jag ligga och tänka om rymden, hur stor den är eller om vad som händer efter att alla människor dött ut, kommer där finnas kvar nått då? eller min hat tanke, vad händer om solen sloknar? detta är ett perfa sätt om man vill bli demprimerad. jäääääääävla tankar!
haha värsta av allt är att jag aldrig kommer fram till något slugt när jag tänker.....

resten av veckan som väntar är, lärarmiddag på torsdag + lite "utgång" sen fredag? ännu oplanerat, lördag brännboll + krök och söndan får bli min sabbatsdag, inför STUDENTVECKAN! =) jag kommer bli fattig som en kyrkråtta. (jag & mamma rättare sagt) för fan vad mycket man ska betala till allt möjligt (och den som tänker att ja det är bara student en gång i livet, JA ahfan vet väl jag med, men min mamma har redan lagt ner åtskilliga tusen lappar alleredan och fler lär det ju bli, men jag lär få leva på nudlar och fil under resten av juni) haha nämen nästan, så illa tror jag nog inte det blir.

men man har ju en blogg för att kunna pipa lite.

nu väntar pälsen ute i hagen på att bli borstad.

är det bara jag som är konstig och låg och sov som bäst när det åskade? sanslöst.

för het för att vara sann....

154296-30


jag tror nog jag kommit på att jag egentlien är mest kär i Jack Sparrow! överhuvudtaget är johnny depp het, men bäst gillar jag han i pirates!



hjärndöda människor

var på partaj igår. hahaha var på den mest värdelösaste festen ever! en av samhällsklasserna hade hyrt fäladen, så drog vi dit vid midnatt och där va MAX 12 pers.. mötte emelie på vägen som varnade oss för att gå dit, för det var bara pinsamt. träffar helena, fanny & sandra, då jag & helle bestämmer oss för att gå in och "sno käk" och sen råkade vi sno lite öl oxå (a) sen satt vi mitt ute på gatan & hade vårt eget partaj, vilket där kanske inte var något större fel på (dock ganska mobbat att "festa" på det viset)

i alla fall va ju kvällen ung så jag drog vidare, gick lite själv ifrån sanvången och under den lilla vägen hinner jag bli ihjälskrämd av några jävla kålhuen.......... kanske inte så för att dem gjorde något speciellt, förutom dem fittrövs blattarna som börjar jama & såna ljud man gör till katter, och detta skrämmer dem mej ganska grovt med, för jag går ensam och klockan är väl 2- halv 3. så jag vänder om min plan och går hem till pimpim och är ganska så ilsken/ledsen/full och pissearg. för vem FAN tycker sånt är kul?!!! inte någon jag som känner i alla fall!!
nä vet ni vad, nästa grej är inte att beväpna sig med skruvmejslar (p.g.a dessa korkade människor som köper amstaff och inte PITBULL, som gott och väl attackerar folk, såsom barn oxå och även andra hundar för att dem inte kan uppfostra sina hundar rätt), utan nu gäller det en AK4A så man skjuter skallen av fanskapen så dem straffas för sina synder, för då hade jag nog mått bättre. (skämt å sido, men med mycket ilska i)

åååh, jag blir så förbannad på alla jävla idioter som alltid ska göra allting mycket värre. förstör gärna för andra, thänks a lot!  vet någon vad samarbetsbvilja är? NEEJJJ, inte ens jag själv....

have a nice day, för jag ska kröka nu!

tjoho.

förhandsvising

inatt small det ;D då var jag, ida, oskis, adam, sofie & josse och kollade på pirates of caribbean 3. (vid världens ände)
filmen kanske inte är nån 5/5 men den va lite roligare än dem förra, sen hade man ultra snygge johnny depp att vila ögonen på (jag hade inte bangat för han). kanske inte ska nämna för mycket om filmens innehåll i fall någon skulle få för sig och läsa min blogg ;P men jag tyckte i alla fall det var en SNYGG film!!!

och tyvärr så orkade jag inte upp till skolan imorse för jag va hemma kl. 3 så då lockade inte skolan så vidare mycket som ni kanske förstår hihi. nu på eftermiddan så var det grillning och lite brännboll & krök i lillolas med klassen.
var faktiskt mysigt & trevligt, även i fall per klämmer ur sig : JAG HAR HAFT EN FÄSTING PÅ SNOPPEN.
nu i fall vi undrade ;P hahaha. efter det blev det lite skitsnack och även snack om minnen från skoltiden, vad vi hade trott om varandra när vi började skolan! lite småkul att veta vad folk tyckte. men jag och nina hade kul på vägen till bussen, "NAWWWWW & HAHHAHHAHAHH", det finns bara en person som kan göra det så misslyckat ;P höhö.

så lite slut i huvudet är jag allt, ska lägga mej relativit tidigt!

gokväll.

kalas 13:e maj



fokuserade på att tugga ;P


154296-29

det börjar brännas



154296-28
man är inte helt van vid värmen som håller i sig idag, men jag är faktiskt glad att det är fint väder och soligt. dock har solen gått i moln nu.
även i fall man svettas som en dåre i skolan och man sitter å viftar med ett A4 papper framför sig och längtar tils det är tillräckligt varmt för att man ska kunna slänga sej i en pool!

7 SKOLA DAGAR KVAR TILL STUDENTEN!
kommer ihåg för bara "ett tag sen" så var det "bara" hundra dagar kvar.
tiden går så jävla snabbt.

har ni nån gång kommit på er själv med att vara  klantig, idag stod jag och tryckte på hissen (skulle hem en runda till min syrra) och då kommer jag på att hissen faktiskt är nere, att det bara är till att öppna hissen och gå in. måste också tillägga att jag va snäppet klantigare på nationella i svenska B som vi fick tillbaka idag, när jag angav källor skrev jag kvällsposten när det skulle vara aftonbladet. IG here I come + att jag missade att skriva en avslutning.


imorrn blir en slappe dag efter att man redovisat sociala frågor i samhäll och sen gjort ett prov om författare. för sen väntar johnny depp i biosalongen ;D ska nämligen gå och kolla på hans nya pirates ;D och onsdag lite curling med klassen och nån annan lek, sedan blir det grilling och krök med klassen ute i lillolas =) kan bli trevligt!

det ska bli över 30 grader i helgen ;D tjoho

imorgon


154296-28

    IMORGON BLIR JAG 19 !!!!!


bal 2



så fina vi är ;D

bal 2

bal


så fint :)

bal 

ja gott folk, jag hade en ritkigt trevlig kväll på balen igår. precis när vi kom, sa en kille att "ha inte för höga förväntningar om balen" så då blev man ju lite så fundersam att där kanske inte blir så kul trots allt.

MEN så fel han hade, det blev inte alls som jag hade trott, tänkte mig att det skulle bli drygt och långtråkigt. men det blev det icke, inte ens vid middag. per & jesper höll tal, som va mycket trevligt, middan va kanske inte det bästa, för jag är inte så glad för kyckling längre, men eftertätten va fanimej god ;D efter maten blev det dans och grejer, skulle varit wals men vet i fan vad det blev. jag hade en jävligt trevlig kväll, är helt förvånad!
sen en sak till, alla va sååå fina. tjejerna hade fina klännigar, var fina i håret & sminkat sig snyggt. man är ju inte helt van vid att alla sminkar sig så fint. och vi får inte glömma pojkarna, som va stiliga i sina smooking/kostymer/frack, vet inte riktigt vad alla hade. och en possitivt sak till, pågarna va gentlemän, bjöd på dricka och det hände mer än en gång ;)

tyvärr, så blev jag väldans onykter ;P så det blev varken efterfest eller nått sånt, utan direkt hem och slängde av mig mina kläder (som mamma vek upp) och trilla ner i sängen.
uuusch mitt huvud mådde inte alls bra kl.8.30 när jag vaknade och fick panik för att jag inte hittade kameran... men den låg i köket, som tur var!

och DU var den mest socialtmissanpassade människa jag varit på middag med i hela mitt liv. hahaha, nästan så man skrattar åt det idag, iofs det gjorde jag igår oxå, men att sitta å "sova" under middan, där går väl ändå gränsen. om min mamma säger " du borde skämmas"

kvinnlig som jag är spillde jag öl på mina handskar och nu kommer  tjatet: men jag slog ut en liten bit av min tand igår, det gick jag runt och upplyste alla levande människor om! haha i brist på att göra annat.
ibland kan jag va ganska tramsig ;P


tack för en jävligt trevlig kväll, speciellt du jesper ;)

sömn

och det är med gott samvete jag kan sova gott inatt (OCKSÅ)

tack för idag världen, (för ännu en dag utan att jag bröt ett ben, fick cancer, missade bussen, blev nedslagen, trillade i trappan, blev rånad, blev påkörd, svalt, blev skjuten eller nedvärderad,  utan fick en bra dag).

engelska paparazzis måste vara en ritkigt  jävla plåga.... tycker bara det är jobbigt när mamma gnäller extra mycket på en när man ska "få tummarn ur röven" och röja på rummet. tänk då att ha 20-30 stycken gamar efter sig som ska fota och skrika.

nä, jag är hellre okänd än känd och jagad av ökända paparazzis!

världens snyggaste människa

154296-24

höstlöv

jag måste nog va sexigaste någonsin, glider omkring i en kort klänning, min tjocka student tröja och strumpor ;D

idag har jag fan bara ätit, jäst upp magen lagom till balen imorrn ;S höhö. men lite duktig var jag ändå, var ute och gick i alla fall minst 4 km efter middan & efterätten. och idag var andra gången jag käkade jordgubbar!
min mormor & morfar sprang och jagade varandra när vi hade ätit, för hon tyckte han va ivägen i köket + att han retades och räckte ut tungan och fjöntade sig lite, hoppas jag blir så när jag blir gammal, så man inte skrumpnar ihopa och blir sur, grinig & bitter. 

imorrn ska jag upp relativit tidigt  för jag ska tvätta håsing, ehumm, men han ska iväg på tävling med sofie på lördag. han ska till ribban (gud vad det låter stort ;P) och hoppa lite. så man får ju hoppas att det går bra!

bal imorrn ja, kan väl bli hyggligt. sen fest på lördag och på söndan fyller jag 19, min åldersnoja håller på att förstöra min hjärna. fööör fan jag är fkt "bara" 19 och inte 39, eller 47 som mamma blev idag ;P

nu ska jag klena in mig i brun utan sol så jag får lite mer färg på kroppen, så att man ser skaplig ut imorrn.

adjökens!

regn

idag fyller min mamma år. 47 år blir hon, tänkt om 3 år då fyller hon 50. antingen är det bara jag som är nojig över åldrarna, men det låter sååå jävla gammalt. fast mamma ser inte så gammal ut så man tänker väl inte på det!

igår var en hemsk dag, skolan var väl som normalt. men efter att vi slutat kl.13 så skulle jag göra prövning i spanska ;S så går till lärarens arbetsrum och samtalr lite med henne, hon har ingen aning om vem jag är, och säger att prövningen va i förra veckan (jag förhandlade fram pröningen en vecka) och säger att jag ska återkomma halv 2. jag fick inte lite panik.. men så letar hon upp mej och säger att jag hade helt rätt för mig att hon hade glömt skriva upp mej. skönt det iaf, så jag får provet och hon tar min väska (med nyklar och allting) för att jag inte ska kunna fuska. en god tanke kanske, men hon tillägger att lärarna ska ha konferans i nån timme, så jag skulle bara knacka på och lämna provet.
oh ja visst det gör jag, när jag får en lapp att jag ska söka upp henne i lärar rummet 15.30 för att göra en jävla hörövning & sedan det muntliga. gissa om jag blev överlycklig när klockan är något efter 14 och jag har varken cigaretter, nycklar eller någonting....
nina & sebbe var kvar men dem stack hem senare. och där satt jag och hade för jävla tråkigt..... går nån runda på skolan, sen va det tråkigt.
MEN all denna väntan va förgäves för jag fick IG på det muntliga, asså mitt hue fick en  jävla black out, kunde nästan ingenting. och jag förstod läraren, men fan va arg jag var på mig själv!
finns inte så mycket att göra åt det än att komma tillbaka till hösten och göra om alltihopa.

haha och en rolig sak läraren sa:
"du kan ju åka ner till spanien"
ja kompis, jag är en fattig student som jobbar slutet av halva sommaren, tro gärna att jag åker ner till spanien för att få G i spanska steg ETT. tycker allt är en pinsam incident. jag kan faktiskt spanska helt okay, men tydligen inte.
 
ps. det är krig på skolan ! höhö.


du är ändå det finaste jag vet, det är vad jag tycker och ingen annan tycker som är det väsentliga!
älskar dig

summer

154296-24

för jävla smarrigt ;D

på söder

där va jag idag med mamma å handlade (för övrigt ligger det i hbg, kanske finns nån obildad i geografi höhö) skulle köpa ett tygstycke till fitt sjchalen, så för enkelhetens skull så säger jag halsduk även om det låter lite så opassande. strök omkring lite, köpte på mej några tröjor och sen in i en skoaffär där jag köpte ett par guldiga paljett skor (!) låter lite som en transa skulle gå klädd så, men jag tycker i alla fall om dem ;) men fy fan man blir nästan höjdrädd!

överallt vimlade det en helvetes massa konsigt människor, antingen alkohlister eller påtända jävlar, eller araber som hade böne stund för det lät fan inte bättre ;P eller allmänt förvirrade människor som stod å skrek åt ingen.
riktigt mysko.. mamma & jag inhandlade frukt å grönsaker och jag fick syn på jordgubbar så det handlade vi med, som skulle ätas upp efter middan och det hade jag inga problem med ;D då är årets första jordgubbar med mjölk/grädde ätna ;D

nu ligger spanska böckerna på min säng och väntar på att bli lästa, men för en gångs skull så har jag i alla fall börjat plugga i tid, vilket kanske är bra för jag har prövning imorrn ;S men det går bra för jag kan fan spanska, även om äckel mackan satt IG på mig för att jag var upprorisk och sket i hans räliga lektioner.
även chipsen & dippan väntar på att bli ätna ;D

hahaha pallar inte när adam & j va här hemma innan, så trodde mackan att han på fullt allvar skulle rida paola (idas hästapålle) men den drömmen gick i stöpet!

på återseende.

snälla hjärtat va inte arg på mig.

orkar man gå vidare?

ibland står man inför svåra beslut och jag hatar det, nått så grymt ;( men delvis är det kanske mitt fel, det är nog det som är det värsta! man vill alltid ha någon att kunna skylla på, men det är nog bara att se till sig själv så finns problemet där. tror ni inte?! för det gör jag, det är alltid så jobbigt när man själv satt sig i klistret eller ställt till det, för man har ingen, ingen att skylla på!
FAAAAAAAAAAAN!

ofta är musik bra att ha, och ofta blir till alltid när man går igenom svåra saker.
och jag trivs bäst med att gå igenom saker & ting själva, även om man bygger upp saker inom sig och det kan föra med sig stora problem senare i livet. 
men vad är det som är så fel? jag har ingen aning.
 
fy fan vad ont kärleken gör.
fan vad  jag älskar dig, det är helt sinnes.

trevlig natt jag kommer ha då...

you know

gokväll!

kanske dax att plugga filosofi, som är så in i helvetes jävla dryyyyyyyyyygt att jag kanske spenderat max 8 lektioner med CLAES-MAGNUS-HUGOH!!!! han snackar om vikten av språkets logik ;( mer vet jag inte vad han har sagt, för jag har fkt slumrat till på hans tråkiga lektioner.
jag vill kräääääkas. men ännu mer vill jag kräka för jag har inte öppnat boken å vi har prov på kanske 40 sidor till kl. 8 imorrn bitti! sen håla från vi säger halv 9 när jag skrivit mitt prov till 12.40.... man kan inte bege sig hem, för jag ska med mamma till hbg efter skolan, å köpa en schal jävel (blir irriterad för jag inte vet/kommer på hur schal stavs) och jag vill köpa nya pjuks.

det va väl fan vad irriterad jag blev precis, surar för när jag klickar på fitt winmap så blinkar den så orange, VEM HAR BETT DEJ BLIKNA FITTDATA??!!!



FÖRSETEN MÅSTE VA SOM ER COOLINGAR;
ALLTSÅ HUR KUNDE SLOVAKIEN (ELLER VEM FAN NU SOM VANN, LA INTE ENS NER TID PÅ ATT KOLLA PÅ DET FASTÄN JAG HADE HEMMA KVÄLL)  VINNA???? KANSKE FÖR ATT ALLA KUKLÄNDER RÖSTADE PÅ DEM?
SE DÄR NU VAR DET LÖST! RESTEN  AV EUROPA HAR KASS SMAK, 8736246834 MILJONER MÄNNISKOR MÅSTE HAR FEL, HELT KLART.
men inte fan är jag bättre för det ;(

ibland är jag så trött, trött på allt, trött på folk, trött på min själv! världen borde somna in som den ändå kommer att göra med tanke på hur mycket skit som förekommer! thänk you .

btw. läget med din pojkvän är ännu värre nu ;P höhö
ps. jag får lov å va elak!

sköna drömmar kompis ;)


filosofera

18 gånger och snart 19 gånger har det hänt, att man fyllt år alltså. på söndag i denna veckan fyller jag 19. även om det inte är gammalt för en 49 åring eller en 87 åring så tycker jag tiden rinner iväg. allt går så snabbt, man hinner inte med.  sånt som hände för ett år sen som man inbillar sig, visar sig att det hände för 2-3 år sen istället. knäppt!
hur ska jag hinna åka till italien, skaffa mej en utbildning, jobba, fixa egen lya, resa jorden runt ? får se vad tiden för med sig helt enkelt! men till hösten vill jag flytta till eget! 

allt man ska hinna med under sitt liv, allt kul man kan göra, allt tråkigt man måste göra. kommer man verkligen hinna med allt man vill? jag har så svårt att tro att om vi säger 7 år, då är det väl "hög tid" för mig att tänka på familj och stadga sig, skaffa alla såna vuxen saker man "ska ha". jag har ännu svårare fär att tänka mig att jag kommer va en mogen, vuxen och ansvarsfull kvinna (!) KVINNA OCKSÅ, jag ryser!!
jag ser för fan ut att vara 16 ;P men det har sina fördelar när man blir äldre och då gör man allt för att se yngre ut, med anti rynk krämer eller botox i pannan och fan vet allt, så jag ser hellre yngre ut nu och resten av livet (hoppas i alla fall att min "framtida" vilda liv inte sätter sina spår), än att se äldre ut nu och vara riktigt risig när jag är i 50 års åldern. hahaha som jag ska skratta åt er fjortisar som är 15-16 och kommer in på baggens eller gringos utan legg, tänk när ni blir gamla, fan va fula ni kommer att vara, hängbröst, slapp mage & rynkigt skinn, haha fast så kommer ju inte alla se ut det fattar jag med. jag låter er vara stolta för stunden för att jag själv aldrig provat komma in på falsklegg (kanske mesigt, eller smart, bedöm själv)

i alla fall på min student (i studentältet) ska där inte under några som helst omstädnigheter vara några "falskleggare"!!!!  ;D
fast det kanske man får ta med en nypa salt.

fan oxå jag bara svamlar! en blogg är till för att kunna gnälla!


vet du vad?

 din pojkvän är inte riktigt så sugen på dej längre, det är rätt tråkigt, för det är mej han drömmer om ;P och då snackar vi sexdrömmar ! hahahaha, jag är inte elak i grund å botten men jag kan inte låta bli att vara skadeglad!!!!!!

tjillevippen ;D
jag älskar daaaaaaaaaaaj


grädde & glass

vet folk vad patetiskt betyder? verkar inte som dem vet det ;S för det ordet missbrukas så jävla mycket. hit & dit och den är patetisk och bla.bla.bla jag blir faktsikt rent ut sagt trööööööööööööött. trött på att alla alltid ska ha mer och vara så jävla giriga. inget är gott nog åt folk! alltid är det något som ska förbättras och visst det kan det alltid.
men va NÅGON GÅNG glad för det du har, visa uppskattning. svenskar är sämst på det.

en sak: ingen kräver att du ska fatta hahaha så jävla smart är du inte.

hade kanske varit mer passande om man satte ut en annons, där man annonserade om ett livsbyte (?) så folk kan styra och ställa i ens liv och se om det blir så myckt bättre, om dem sköter det "nya livet bättre"
för hur man tänker & handlar beror sen på hur du lever, att inte alla kan fatta det !!


utgå i från din instinkt !

god natt folk.

I´m happy, and a little bit drunk.

same shit, diffrent name

haha kom å tänka på en sak när jag läste den "ondes blogg", jag & nina har miljoner namn som bara vi fattar på folk. speciellt såna huen i skolan. typ "phone boy" (fast nåna vet vem det är) "rövknullet", "fläsket" & "fläsket två", "den onde", "casanova" hahahahah "casanova" är fanimej bäst ;P en liten het kille ;( jööörk
och jag tycker det är riktigt passande namn på folk, så slipper man säga namn för man vet aldrig vem som känner den som känner den som känner den och så forsätter de i 300 år till! typ.

snart ska jag gå och lägga mig!
blir fkt sovmorrn och det tackar vi för ;D

jag måste ju vara lika dan som alla andra!  och man längtar nått så grymt !
MEN FY FAN, VI TAR SNART STUDENTEN! ;D (som jag ju inte tjatat om alls va? )

ps. johan juckade på mitt ben idag ;P höhöhö

adíos !

allt närmare

sänna kompis!

jaha, idag har allt nästintill inhandlats till min bal! kom precis hem och slängde på mig lite brun utan sol. lyckades handla vantar eller man kanske ska säga handskar ;P, en liten väska och halsband + att vi fick beställa öronhänge för det hade dem inte i affären. tror nog man kan bli ganska stilig till balen, eller?

jaja. nu vill jag bara käka, för jag har inte ätit sen i skolan (om man inte räknar med lite godis som jag åt i bilen) höhö. det blir tjälknöl (?) kött som man har i ugnen i en halv evighet + potatisgratäng. nu ifall ni ville veta ;P

på återseende!

 (`v´)

hahah tycker det "hjärtat" liknar en fågel ;P

tre ord

tre ord

skolan va tung idag ;( riktigt tung. fast i och för sig det har funnits värre dagar. har jag för mig att vi hade en redovisning igår, men har black out just nu så kommer inte på om vi hade eller inte ;P
men imrron väntar iaf två redovisningar.

och lättare blev det inte på eftermiddan-kvällen, springer hem till adam i regnet eller rättare sagt ösregnet... och blir genomvåt, sen åt vi pasta ifrån pastamannen =) och sen suktar vi efter knarkare på lunar som ida hade festat med i malmö i helgen. märkligt folk det dära! men hon hittade en rik karl som bjöd henne & linda på SKIT många dyra drinkar, lyckas han få hennes nummer så smsar han henne när vi är på väg ner i stan för att gå på kurs, att han fort. hade vatt bakis när han åkte hem med flyg till stockholm! visst, kanske inget skryt att åka med flyg, men killen åkte ner till malmö för å kröka & så och tar flyget hem igen och brukar tydligen göra det.
han är nog ganska så tät! hehe. dessutom va han charmig, wohoh kom tillbaka ;P
nog om det.

vi va på en tre timmars kurs där dem delegerad oss om jobb (ni vet delegerade haha) typ gick igenom vad vi får göra / inte får göra och fan vet allt, vi satt där fkt i tre timmar! ska dit igen på torsdag.
skolan idag ;( "läste ut" en bok som vi hade lånat på bibblan som skulle vatt utläst till idag heheh klart att den var, läste typ 20 sidor ;P och skrev lite om min författare Maj Hirdman ett hue, som inte ens hette så utan Anna Karin Nilsson eller Eriksson hon va inte så intressant så jag lade hennes ritkigt namn på minnet ;P
men innan redovisningen av denna "sköna dam" så hade vi ett litet geografi prov som gick ganska galant, men sen kom mathias med den fina överaskningen att vi skulle få ett lite reflekterande arbete i samhäll, Yeeeahhh typ.
vi hade ett litet klassråd där vi gick igenom studenten, hur vi gör med flaket & sånt, per är så duktigt så han fixa, sen lite om lärarmiddan och om vi ska ha picknick.
jag tycker detta låter sjukt härligt ;D tänkt studentveckan :D
fyyyyfaaaaaan så in i helvete vad sjukt jävla pissekul jag ska ha. hittade nån sån planerings sak där allt stod vad som händer i studentveckan ;) man längtar. innan har jag ändå kännt lite så, fan ingen mer skola, träffar inte så mkt folk mer och "såna förmåner" utan nu ska man jobba, hela tiden och man kan inte ta sig lite sovmorrnar.

för att återgå till min detajerade skoldag
hahaha pontus va ju rolig "denna boken va riktigt... kass".  så sade han när han redovisade boken + i kanten eller ;p höhö. min redovisning gick väl ganska bra, förutom att jag fick spel kvällen innan när jag inte hittade nån fakta om kärringen, så pimpim trodde han skulle hitta (men kass som han är gjorde han inte det) han trodde han hade sina såna hemliga sidor men nixpix ;P

efter skolan stack jag och mamma till  zonterapeuten, jävla svår stavning. men har haft krångel med magen trott att det var magsår men det var det nog inte! sen in om mackedonkan och gjorde så att min mage fick ännu mer skräp i sig hehe och sen ner till malmö å köpte en stol/fåtölj.
handlade lite käk på vägen hem så tog jag en film "hajar som hajar" tycker den är ganska så rolig =) + att jag handlade hårfärg, ska färga mitt hår nu, evigheter sen sist. men man ska låta det vara så mkt som möjligt.
får väl bli fin i håret nu till balen & fan vet allt!

ORKA!

det är dej jag älskar, men vad är det då?






sista stund

att man alltid ska börja med sina skolarbeten sådär dagen innan ;( fattar inte, lär man sig aldrig? tänker alltid så fort vi får ut nån uppgift som vi ska jobba med, "nu jävlar ska jag börja med den i tid" men budy women som man är så gör jag aldrig det ;P kommer ihåg i tvåan när vi gjorde en tidslinje från antiken-1900 det var MOLTO jobb, men jag börjar två dagar innan och sitter i säkert 15-20 timmar med det... men färdig blir jag& redovisar möget och fick G, kanske G + minns inte. men vilken prestation!! puuh.

skickade iväg mitt geografi arbete precis ;D riktigt skön känsla när man e klar med sitt arbete. i fredes satt jag halva kvällen och mer eller mindre halva natten för ett slutarbete i samhäll C, jag tror inte jag fick rätt på det.... man ska opponera någon annans arbete så skickade louise sitt och jag har inte gjort alls som hon har gjort! men där är  ingen risk för IG varning ändå ;)

helgen har gått snabbt som vanligt, lite synd! ïgår va jag iväg på häst tävling i d-torp va skrivare i dressyr (man skriver ner små kommentarer som domaren säger till en) jag & maria (domaren) tyckte att vi skulle skriva hur fet ponnyn var eller att hon gott kunde putsa sina stövlar, ni kanske inte tycker det är så kul. men det gjorde jag för jag hade sovit i typ 3 timmar och då är allt kul ;D

kom hem relativt tidigt vid 12 tiden och då passade jag på att sola =) sen drog jag på ferre i stan , man kan väl kallas det så, för jag & nina blev riktigt cp fulla. hahaha vi lekte med en leksaks dinosarie som vi klädde med papper, riktigt stiligt ;P höhöhö. sen spelade vi ett spel, där sebbe den jävlen vann ;S jag försökte fuska och det gjorde fan krille oxå hahaha.
och imorse när jag kom hem bar det direkt av till asmuntorp/billeberga (jag är lite osäker) där vi skulle lasta in ett antal TON hö i ladan. men det var inte så mycket & så jobbigt som jag trodde. tog drygt 40 min sen va d klart ;D fast man blev ju lite pigg av att jobba (men det va icke frivilligt ska jag säga er för jag va full som en kastrull när jag tog bussen hem, va till och med så emelie skrattade åt mej ;P) ut en sväng i solen och läser en ganska så tråkigt bok "Skönheten & odjuret", om en man som anklagas för att ha mördat sin väldigt vackra fru, men han är anser att han är oskyldig. jag läser bara den för att för reda på om han verkligen mördade sin vackra fru (som dem tjatar om hela tiden) blööö.

nu vill min kropp duscha sig & lata mig resten av dagen! faaan skola imorrn ;(

fan,alltså. jag vet inte...
jag tycker om dig, undra om du vet det? så som du vill?
FUUUUUUCKKKKKKKKKK.

hahahaha tecken jesper!

NAZI

sitter och skriver ett arbete som skulle vatt inne kl.23 men i alla fall, skriver om nazismen. och jag kan inte annat än bli förbannad på hur dumma vissa männsikor är! riktigt tömda på hjärnceller.....
att man ens har mage att förneka förintelsen......
googlade lite om en framsida på mitt arbete och kom in på en jävla massa pissidor om var man kan köpa t-shirtar med hakkors och bilder på Hitler på m.m

måste ju lägga in en bild som jag hittade som är patetiskt, rent ut sagt!




154296-22

man ska aldrig önska livet ur nån, och det tänker jag inte heller göra.
men hoppas att ni i ert nästa liv (jag tror på det ja) blir bättre människor, och hamnar i rännstenen så ni vet hur det känns att bli behandlad som den skit ni är!

fuck you all!

800 grader

nu har man gått och blivit straffad med magsår (tror jag i alla fall det är)efter att ha hört mammas ständiga tjat om att man festar för mycket, när man då hör detta tjat, är det inte utan att jag tänker  att det finns dem som är mycket mycket galnare med att festa, som festar till 5-6 på morrnen varje fredag & lördag. 
egentligen vad har dessa männsikor för liv? råkar man sådär i förbifarten säga att dem inte kan ha kul utan alkohol, så JO DET KAN DEM VISST! i så fall kan man väl bevisa det?
sen visst det är inte speciellt kul att vara på en fest där alla är småfulla/fulla och har kul och där sitter man och gäspar och fattar inte alls varför folk forfarande skrattar åt samma skämt i 10 minuter.
jag tycker jag själv låter som nån predikare ifrån festmetoden ;P men kan man inte "överleva" en freda/lörda kväll utan och festa så.... ni är ute på hal is, orkar inte skriva ner allt jag tänkte på precis ;P
men kanske är det så att jag inte tål alkohol så som vissa gör, tror det har lite med generna att göra, för finns en å annan som inte tåler sprit eller kan hantera sprit både på mammas och pappas sida.

så gott folk, tror nästan man ska tagga ner sig i helgen, hela förra tog jag det lugnt förutom på valborg. men det är givet att man ska festa då =)
måste bara få tjata  lite till men snart är det verkligen studenten ;D om lite mer än en månad HÄRLIGT :D sen väntas 6 veckors "semester" innan jag börjar jobba, är jag nu smart sparar jag mina pengar som jag troligen får i från studenten & när jag fyller år och leva loppan tills jag ska börja jobba! för sen vet man inte när man får "semester" igen. gud vad vuxet det låter att säga semester, tihi.
egen lya till hösten, får jag fan hoppas =) för det hade varit skönt, även i fall man är ganska bortskämd & bekväm med att bo hemma. men jag gör så gott jag kan, lagade middag igår och städade hela badrummet och tvättade all tvätt (och ur min egen synvinkel, jag pluggade i ett par timmar, det var starkt jobbat)

bege sig ut i solen ett tag till nu, börjar nog synas lite lite att man vatt ute i solen.

katta fnask



palla janne

haha palla med det sura fanskapet ;P
jag & ida på fyllan hemma hos mig, vi försöker göra en anstädig bild med JANNE,
men han är inte lika sugen!

allt för idag, go natt!








som vanligt

vilket meningslöst inlägg jag skrev igår, helt stressat och skrev snabbt, varför vet jag inte ens en gång (?) ehum..
en sak till som är meningslös är denna dagen, helt onödig, vad har jag gjort idag? NIENTE... skolan en "liten stund", gjort iofs prov i psykologi som gick bra eller hur kompis? hahaha.
jag orkar inte mala mer om det, ska skriva ett osammanhängande inlägg idag.

satt och vänta mitt i city, för jag skulle med bussen hem vid 15 snåret och jag förundras över folks klädstil.
var två tjejer som va ute och gick, en av dem hade korta svarta (snygga) shorts på sig och tja en vanlig tröja, hennes kompis kom i värsta jogging brallorna och rosa uggs (????) ps. har det nån gång vatt inne med såna? man ska inte visa sig i såna, brukar inte vara så känslig, men det ser fan ut som ett slaktat får med skinnet in och ut vänt!! och till detta hemska hade hon en fet jävla jacka. haha snacka om kontraster, mellan dessa flickor.
visst en annan är mer frösen och en annan fryser knappt, men gå ifrån sommar kläder till höst-mys kläder när det va cirkus 15 grader & strålande sol.
på andra sidan gatan går där en "arabkvinna" hon hade hela kittet på sig iaf, ni vet vad jag menar ;P inget fel med det, vill dem få svamp här & där för att det är så jävla varmt så gooo ahead. det är deras eget val. men saken jag fastnade för var att kärringen hade ett par jävla kängor på sig.... jag blir inte klokare för varje dag som går, utan fan mer förvirrad för var dag som går.

jag förstår mej inte på folk!

och pimpim är fan inte bättre när han gnäller på solen att den "sticker i ögonen". HALLÅ? någon mer som ska flytta till sydpoolen? för jag beställer gärna ett plan, med enkel biljett ;P

kanske man ska krypa ner i sin säng snart? är ledig imorrn och det är inte helt fel =)

jag orkar inte ens läsa igenom detta, det blev tyvärr inte så osammanhängade som jag trodde.

kära valborg

igår blev det waaaay to much alkohol ;D kvällen "firades" hos ida. vi = oskar & adam grillade och jag gjorde sallad, käket blev iaf mycket gott, jag åt nästan upp allt hehe. sen blev det mycket akolhol. satte oss i köket och höll låda, där det dividerades om vi skulle dra till fille eller inte,
klockan tickade på blev nog 23 (tror jag) mötte, nina, sebbe & amy å några till på vägen. väl där kom vi inte ens in ;S hahaha, ganska så pinsamt.. men vi begav oss hem till ida igen och gjorde några vändor in om dass (a) ida däckade i sin säng och jag gjorde henne sälle, men det blev inte långvarigt för pim ringde och vi skulle bege oss in till staden. så taxin körde och vi va här hemma rätt sent. mamma ringde för  pim skulle fixa  taxi till dem för det hade jag glömt att berätta, sen satt vi uppe å pratade om mitt i allt som somnar jag.
klockan 7 vaknar skrället för han höll på att hosta ihälj sig, naww stackars liten, inte fullt lika charmigt när han ligger och hostar i min tröjarmen ( som för övrigt var hans egen tröja som jag sov i) hehe, men så går det ibland :P inte förrän vid 12 går jag upp och äter lite mackor.
på eftermiddan ringer pimpims mamma och vi åker ner till seglarpaviljonen och äter lite tja brunch (?), och VILKET jävla liv det lajv bander förde. satt precis vid högtalarna och man fick inte direkt en lugn stund.... jag såg riktigt bakis och jävlig ut hade haft tuperat hår i flätor som nu såhär dagen efter stod ut åt alla håll ;D haha, inte för vackert.
mamma hämtar mig vid halv 6 nått och svänger in en runda om infarten och köper hem middag. väl hemma så duschar jag =) var lite välbehövligt om man säger så. sitter å töntar mig vid datan när man vrälar som en galning, då har "nån" av hästarna tagit i sönder porten till stallet, har en tvådelad port så man kan låta där vara halvöppet ifall det är varmt. men min visit hemma blir inte så kort, utan åker in till stan igen  och pluggar psykolig och käkar chips. satt å snackade med sara om alla valborgsmissöden ;P

nä tack för mig idag, tror jag ska nanna nu !

hejdå =)

RSS 2.0