en trevlig dag

tjoho, inne i vardagen igen. skööönt som helsike. även om det blev en tidig morgon så är det ändå skönt att ha fått gjort nått under dan. sitter just nu på jobb, fast jag slutar ju om cirkus 5 minuter. så idag ska jag hem och sköta om min lille håsing som har varit på visit hos vetrinären och fått sprutor i benen för han var svullen, 10 dagars vila så ska han vara prima skinka igen. och ikväll vet jag inte redigt, har sovmorron imorrn, börjar inte jobba förrän kl. 16 naaajs.
haha har suttit på msn och raderat alla möjliga kontaker som jag antigen inte skriver till alls, eller så har dem bytat msn andress, lönt att ha dem kvar då? näpp, så jag raderade bort över 100 stycken....

nä nu ska jag packa ihop mej och bege mig till bussen!

tjingaling.

ps. fint väder ute :D

ps.2 jag har börjat röka igen, egentligen så vad väntade jag mig? haha

maaat



154296-41


fan vad fint planka hade suttit nu, har levet på knappt ingenting denna veckan.
jag börjar bli frisk!!! finally.



och planka blev det :D

sweet dreams

inte ett skit har jag gjort på flera dagar. bara legat i sängen och kollat på film eller läst skvaller tidningar, eller suttit vid datan, har gjort mej en pixbox nu. okay inget fel i det. men när man inte gör något annat än det blir det riktigt tråkigt. dock har jeppe varit på besök här och det har ju varit trevligt tihi. får se till och bli frisk nu, även om jag verkligen jobbar på det. drygt att varken kunna jobba, eller orka gå ut nån stans.

helg imorrn och jag ska inte göra ett ruttet mög. bra det kanske. blööö jag tycker synd om mig själv idag igen. fast på lördag ska jag gå på bio så det så!

nu kurrar min mage ganska mycket. en dusch på detta kanske?

tjingeling.

ps. nu har jag hållt mej i 5 ½ dag från rökning. gooodie

eländigt

hemma igen efter ett besök hos herr doktor. han konstaterade att jag har nått plasma (???) nått klabb med mina lulftrör så jag kan varken dra in luft som en normal person, eller prata ordenligt för då börjar jag hosta som en idiot! och det är ett riktigt jäkelskap att ha, för sånt kan hålla i sig i flera veckor, även om jag fick nån medicin. (som jag inte tycker hjälper ett endaste dugg)
så nu består mitt liv av varmt honugnsvatten (som jag kommer hata när jag får tillbaka mitt smaksinne), en helvetes massa ilska för varje gång jag hostar ska jag börja nysa också! hur jobbigt är inte det, filmtittande med mycket mycket högt ljud och ingentingmer, för till jobb kan man inte gå såhär. och så tycker så in i helvetes synd om mig själv...

nä fy fan, här sitter jag bara och hostar!

hejsan svejsan.

ps. nu ska jag verkligen sluta röka, för det är det fan värt för att kunna andas ordenligt. tänk bara dem som har KOL, eller får sitta med syrgas för att dem var korkade i unga år!
tre dagar hitintills, bättre än inget.

sjuk

jävla pissförkylning!!!!!!!!!!!!!!!!

är riktigt jävla slö i knoppen och har hosta som en annan gammal kärring. mår rikitigt ofräscht!
men arbetsmyra som man är så sitter man jobb och har avverkat kvällens aktiviteter. någon fest blir det inte tal om ikväll, jag är helt slut i pälsen.

igår blev det askungen och nannetime kl. 12 efter en låååång arbets dag fram till halv 5 (ungefär).
men sånt mår kroppen bra av ibland. imorrn blir det till att vila upp sig, för jag byta bort min dag så det blir lite mindre klirr i kassan, men det får gå ändå.

såja nu slutar jag om 1 ½ timme, what to do?


tjingeling.

allmänt

jag har fått klagomål om att jag är så dramtiskt i mina inlägg, ibland i alla fall. men jag vet inte, men blir av med lite ilska när man skriver massa svamel! så på så vis är mina inlägg lite cp ibland.
jaha här sitter man och är sjuk..... inte jobbat på två dagar, men ska back to buisness imorrn, sen jobbar jag hela jävla helgen IGEN. tredje gången jag jobbar helg. i all fall någon av dagarna. men man ska vara glad för att man har jobb så jag borde knipa igen.

jahapp jag har hunnit med lite annat än vara sjuk i veckan, har jobbat som vanligt. varit med jeppe lite och sen har det varit en tur om staden, träffade simme efter jobb så inkaserades några öl!  annars så har jag bara kollat på tv och legat och sovit, veckan har gått snabbt som vanligt.

funderar på att färga håret. men jag vet inte riktigt vilken färg, har snokat reda på ett sling kitt under vasken i badrummet, man kanske skulle använda det?
blööööö jag behöver köpa nya höstkläder för jag fryser, spciellt sånt stickat skit som gör att man svettas som en åsna så fort man cyklar mer än 10 meter.

nä nog nu va, giter inte skriva mer, hade tänkt skriva att jag ska gå & duscha men det har jag redan gjort. så kanske ska slå på en rulle till istället.

tack & adjö.

FjjOOOrTTiiZzz


det tråkigaste jag vet är att läsa Sydsvenskan (som vi hade innan) i B-delen där det finns en sådan ungdomsida, som heter Postis, där man får skicka in inlägg om vad fasen man vill.
den är VÄRDELÖS. lika förbannat varje gång ska dem dra in detta med musik och punk. man kan lyssna på punk utan att spöka ut sig, lik så att man kan lyssna på rock och vad fan som helst. se bara på den klassiska musiken, inte fan klär dem sig i Mozart kläder.....
 ag blir så trött på denna eviga disskutionen som har pågått för länge.
dessutom skriver dem som några förskoleungar, lär er svenska om ni ska hålla på och skriva debbatt inlägg.
med smejl gubbar mitt i texten. hallå???? för helevet vem skriver en insändare med smejl gubbar (?)
sen alla dessa deprimerade inlägg där man inte har några kompisar, eller man inte kan lite på en käft, eller att man aldrig varit kär. var GLAD för det, så slipper du bli sårad eller så slipper du bli sviken, för inte fan kan man lita på en människa (full ut) och ps. annonsera efter vänner i lokal tidningen eller vad fan som helst.
och sluta skär er i era dumma jävlar! ni är patestiska som ska hålla på som några jävla sos fall när ni är 12-13 år gamla. det är hög tid att ni gör något åt ert liv istället!

ibland hatar jag er småglin... ni har det bra, flytta ner till afrika om ni vill prova på ett svårt liv!

ps. min svenska kanske inte heller är det bästa...


istället är jag glad över mitt liv, eller jag försöker i alla fall!


jag & näänz på kreta!

154296-40

pengar

en del dagar som flötit på tycker man. sitter på jobb och dricker oboy (från kalvin) och äter vetebullar, riktigt smarrigt. jag har roat mej med att shoppa med idel på center syd, fick fatt i 2 par snygga skor, två par brallor, lite underwear, nån tröja, en kjol och sånt trevligt. men man hinner ut för en del missöden på ett par dagar, som att jag missar bussen två gånger på en & samma dag, vi glömmer idas påse med byxor och en kjol i inne på Ica maxi.  men vi återfinner den i informarationen. som tur är! och värst av allt är att jag har gjort av med mycket pengar den senaste tiden..
min lille mulis har jag hunnit rida, och jag har även lyckats få en finne mitt i pärat ;S 

sen har jag varit ute på tycho och ätit middag (två gånger denna veckan tihi) och myst rätt mycket med en person =) vafan jag har köpt disney filmer ;D ska samla på mej alla disney filmer som finns, för jag älskar tecknat! denna gången blev det Bambi & björn bröder (som jag för övrigt aldrig har sett).


jag har  fått en gräshoppa ner hoppas i skon (?) hur nu något sånt går till...

en ciggeluring på detta sen back to buisness!
ps. vilket konstigt inlägg jag skrev, ingen röd tråd i detta ehumm.

tjollahopp.

kreta

154296-39


fick inte lägga ut den för idel, men det pågick mycket skumma saker i denna stolen ;P hähä

H&M

när jag satt och bolma på en ciggeluring innan så kom jag underfund med att jag va helklädd i H&M idag. har svarta joggingbrallor, t-shirt, trosor, bhn ja hela kittet är ifrån H&M. lite kul, men det är kanske bara jag som tycker det ;P (uppenbarligen)

jaha vad fan har jag fått gjort i helgen? jag har STÄDAT mitt rum. jag kan säga utan att ljuga att det var innan studenten som jag städade mitt rum och nu snackar jag ju ordenligt. att röja undan sina kläder eller kasta undan alla böcker, tidningar och gamla strumpor under sängen räknas inte som städning.
mor min tycker jag lever i en riktigt svinstia och visserligen hade hon nog rätt för jag vet inte hur många gånger jag nös när jag fiskade fram gamla saker under sängen.

annars så har jag även jobbat och tagit det jävligt lugnt. freda kväll och lördag morgon skojar man inte bort, jobbade till 22.30 och sen upp kl. 6 för att sticka till jobbet. även om det inte låter så farligt så kommer man inte i säng före 1 när man jobbar kväll. och sånt trivs inte jag med...

efter jobb idag minglade jag & mamma på lite olika ställen, jag handlade ett sånt sängkit (påslakan & örongott, men jag tycker det låter riktigt jävla töntigt så jag skriver säng kit) med Johnny Depp. bettan tycker jag är töntigt och besatt (kanske för att jag handlade en plansch till med johnny ponny på) så ikväll sover jag faktiskt med johnny depp. för dem som inte vet så är han mitt dream fuck! =)
lite dippa & chips och några filmer blev inhandlade till kväll, synd bara att man får nöja sig med att mysa med ett täcke ;P men det blir det kanske ändring på tihi.
nä får hoppas mina kläder som jag beställt i helgen snabbar sig på för jag vill gärna ha dem nu!

jag lovade mig själv att aldrig bli som dig, hoppas jag lyckades hålla mitt löfte! för ibland beter jag mig svinigt åt...

adjökens på er!

ps. jag tycker fruktansvärt mycket om dig.


RSS 2.0