helt galet

hade en rolig & trevlig kväll igår tror jag. eller nja jag vet att den var rolig. men ju mer klockan blev tja alkoholen flödade haha nä men ju mer insåg jag hur sjuuuuka människor är och hur mycket jag hatar att vara människa. på ett eller annat sätt ska man alltid hävda sig, svina sig eller va rent blåst i bollen. egentligen är det ingen händelse som inträffade igår. eller jo det är där, men ja fy fan vad ska man säga, av hänsyn så tar jag inte upp det här. ta tag i problemen nu ! och gott folk det är inte åt er å era fjöntiga race ni kör med ! så sorry. det här är verklighet ,inget jävla pokemon spel. ååh jag tror nock inte ens det är lönt att skriva om detta, har i alla fall fått ur mej lite "åsikter" till ida innan idag. tack, jag älskar dig ! men iaf har denna dagen vatt allt en dag kan vara sinnesjuk, mysig, kall och tusen saker till ! det finns så mycket som man kan vara glad för utan att man själv är medveten om det. istället ska man leta fler problem eller annat som "hindrar" en livet. ffs jag hatar gnälliga fittmänniskor. skaffa ett jävla liv. även ifall att jag själva är väldigt gnällig så vet jag att jag har saker och andra människor att vara glada för. och jag är väldigt glad för det. det finns folk som har det mycket värre än vad NI har det ! 

jag älskar dig ! <3

ha ett trevligt nyår ! thänk you !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0