julafton å allt sånt !

så var denna julen gången, helt sjukt hur snabbt tiden går :O snart är det ett nytt år å jag blir äldre å äldre fast alla andra blir oxå äldre. jag kommer ihåg den tiden när nokia 3310 var en skit inne mobil eller när man inte upplevde allt jävla skit snack som förekommer i dagens samhälle. jag blir såååå jävla trött på alla fula äcklig rälig människor som tror att dem är bättre än alla andra. jag blir fkt även trött på mej själv för jag kan oxå bete mej som ett as ibland, men inte som vissa gör ALLTID ! jag & pimpim hade en intressant disskution på hemvägen ifrån stan på lillejulafton, men jag kommer inte ihåg allt. men där va lite sådär djupa tankar iblandade, jag kom fram till att jag hade velat vara ett löv ! helt utan beskymmer å man lever bara en säsong. inte för att jag hatar att leva men jag tror jag ogillar männsikor. är varken folkskygg men där är nått som tar emot men människor. jaja what ever, det spelar ingen större roll vad man tycker, man kan inte ändra sig eller något annat om man inte själv vill det ! min jul igår va helt okay, eller den va som alla andra jular fast mamma hade med sej karaoke som vi satt å sjöng lite låtar sen hade vi vår roliga sån julklapps lek, där man ska slå tärning å får man ta paket och sen i slutet så ska man sno av andra m.m sen var det såklart den efterlängtade julmiddan som jag så mycket äääälskar :p haha så gott svenska traditonell mat är :( lite tv, med kalle anka sen på kvällskvisten bar d av in till stan, lite förfest hemma hos madde & j, jag va skiiiiiiiiit seg och ville inget hellre än piggna till. men icke, fast d löste sej en hel del inne på rhett som vi då skulle till . hade ganska små tråkigt i mellan åt. men jaja. sen drog vi hem efter att folk sprängde sönder parkeringen med raketer :p haha lite nyårs känsla sådär. jag fick en himla massa smink i julklapp hihi, ett present kort av ida på make-up store med sån rådgivninglektion eller va d kan heta + en kavaj, å lite fina smycke av min kära pojkvän sen en del annat smått som en ny bh som ju icke behövdes. vissa personer har väldigt kul åt mej ibland när det handlar om bröst hahaha. har haft en allmänt trevlig tid men hur mycket fest som helst hahaha. ska ut å rida en sväng eller iaf ut i stallet sen städa mitt äckel rum som är belamrat med kläder å annat skit :( sen kanske staden där sara vill spela monopol å festa, maha :p

tjingeling, gott nytt år ! 

puuuuuss pimpim<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0