julklappar

så var allt sådant fixat :) fixade idas present fast än vi va å handlade ihopa, tycker jag va ganska så fyndigt. men iaf nog om det. har fkt inte gjort av med sååå himla mycket pengar på julklappar som jag "borde" + att jag har lite mindre folk att handla till detta året :S faaaaaan ta dej å ditt skit. hoppas iaf på en trevlig jul m.m var precis ute med syrrans katt som dumt nog stannar här i några dagar när hon är i stockholm. och vad gör skrället? jo han fastnar i en tagg buske, så ska jag ta loss kopplet så river han mej för han tror att jag drar i han så min ena hand är helt sargad. ser kanske inte så mycket ut för världen men d svider som ett anus :( blöööö. krök idag? kanske får se, jag hade ju en fin morron med batman & lite simpson så där KLOCKAN 7-8 på morronen för att "nån" väckte mej ! har tillbringat dan på centan med mina julklapps inköp somjag malde om innan :p har nog fan inte mycket att skriva om just nu. är mest hungrig, fastän jag käkade på macedonken kl. 10 idag och innan dess hade jag ätit frukost :p mihi .

ha d kalas. puss å sådant !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0