så jävla snygg

idag så har jag jobbat å haft mig. ganska nöjd med min bedrift ! tjänar iaf lite money. blev en lugn dag igår kväll, va hemma hos ida, adam va iofs med men han  fes å va allmänt äcklig :p haha , jag & ida hade jonny depp maraton, kollade på några filmer med han, tror iofs bara d  va två stycken vi kollade på men vi SKA uppdatera vårat föråd av johnny depp filmer. absolut snyggast är han ju i pirates 1 & 2, vi kollade på sånt extra material där man fick se hur man "skapat" kapten jack sparrow gissa om vi kollade igenom heeeeeel den ;D jag är käääääär i han ! ikväll blir helt å hållet hemma kväll, ska glo på nån pingvin film eller vad det nu var med beckis, sen blir d ner i loppelådan ganska "tidigt" skulle jag tro. imorrn blir d nog lite mys å sånt med min pojkvän ! mihi :) snart blir d hårt krök å mycket fest mihi. jag såg en snygg kille på mitt jobb idag ;D hihi. annars vet i fan, i måndes va jag hemma hos sara å meningen var att vi skulle kröka men jag va helt slut i min body..... hade & har fort. ont i min mage, fattar inte redigt varför men iaf tog vi en sväng ner om staden satt på akropolis å hade trevligt sen hem och då kollade jag på film i min ensamhet :p

men nu ska jag göra annat ! ha d kalas

det allra finaste jag vet !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0