sånt som alla ändå vet

jaha så nu var det helt plötsligt lov ;D maha hur jävla cp skönt som helst. även ifall jag måste plugga "varje dag" som lärarna så fint uttrycket det :p max en timme på 3 veckor sådär kan jag tycka vara lagom. men nog om det, vi hade en halv trevlig skolavslutning. käkade godis, chips, å peppisar men jag föredrog fkt gottiset =) sen hade vi en mysig present utdelning, jag fick små muggar av per med en massa djur på ;D haha, pallar inte att nina fick blanne choklad till dooleys ! mitt lov ska jag inleda med att jobba till ikväll HÄÄÄÄRLIGT ! imorrn blir d sista julklappen sen ehum ett besök på ett visst ställe :S jag döööör snart av nervusitet (om det nu stavas så) och nu sådär apropå ingenting varför har jag världens bästa musik smak? hihi. inte helt lätt. dem senaste dagarna har jag roat mej med vaddå? hängt hos sara lite med skrället :p igår va nästan mysigt oxå när vi var iväg å köpte frukost. degade mest igår för jag va ledig ifrån skolan. drog hem om en sväng å käkade sne red jag å idelini ute ett slag. och hem till henne där jag gjorde min läxa :O sen ringde vi ett skojigt samtal där vi malde om hassan & sune ! snart pallar jag inte med min schizofrena sida :p hahaha.
nu är det dax för lite varma mackor aka toast som vissa tycker att det heter !

Bad to the bone- zz top maha. 

snart nyår, alltid lika trevligt hihihi. då blir det ju inte fullt öööööööööööösssssssssss ;D

thänk you. I love you !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0