förakt

You Are 60% Evil
You are evil, but you haven't yet mastered the dark side.
Fear not though - you are on your way to world domination.


http://www.blogthings.com/howevilareyouquiz/  tyckte det va skojigt ;P


har inte allt för mycket att göra. spanar runt på folk bloggar så vitt jag vet inte har en aning om vem dem är. men det allra tråkigaste jag ser är folk som maler om detta förbannade jävla rövhåls mode. antingen är man för det eller mot: "åååh H&M´s nya jävla bajs känningen har kommit, som är grön & viol lila prickig, med gula ränder och halsöndrig" OJ jävlar vad snygg den måste vara då,fan vad jag känner mig inne & trendig.
eller "vart jag än vänder mig så ser jag småflickor eller "mogna trendiga kvinnor" som kläder sig lika dant, tack vet jag myrornas eller Emmanus, där finns kläder som ingen annan har" shit vad bohemchic jag måste vara nu. VINTAGE är också ett viktigt begrepp för dessa "icke" modeslavar.  (seröist jag hade nog, med betoing på nog inte tagit på mig dem malätna kläderna. händer det så lite i folk livs att man dag ut å dag in ska tjata om dessa förbannad kläder.... då tycker jag man borde börja spela tennis eller gå med i nån schack klubb, vad som helst (?)
man kan ju också vända på det att jag inte heller "har mycket till liv när jag spanar runder" men min åsikt är att jag har i alla fall lite roligare saker att skriva om. sen skiter jag i fall ingen annan håller med mig.

SNÄLLA SKONA oss eller iaf mig, när ni lägger ut bilder på kläder som är så fula så ni måste lägga ut dem för att känna er nöjda med era köp när ni gjorde ett stort hål i plånkan på sisådär 1000:- ifrån nån sketen mode affär som ALLA dem dära utan klädsmak och allt vade det nu var. H&M tycker jag är en rolig affär och inte spec dryt, alla nu som klär sig lika dant & dem som vill sticka ut och alla ni andra, köper era kläder på H&M. det är ritktigt konstigt.
tråkigt men NI har köpt fula kläder..... (som alla andra också vill ha, tyvärr.)

slut på mitt modebloggande för idag & för alltid. och kul har jag banne mig inte haft. ska ner och sola i min antika bikini som greta garbo har haft för en sån ni, det har ingen annan. eller så är den inhadlade i bulgarien som gick sönder efter en vecka ;S i vilket fall som helst så har ingen en sådan hihihih. vem fan bryr sig?

buddismen förhör imorrn + framförande i svenska C (nationellt prov) ska skriva om mansmisshandel, ett väldigt aktuellt ämne fkt, vanligare än man tror!

förrsesten lycka till sweety :)
PS. Jag kommer ALDRIG heller påstå att jag har några snygga kläder, jag tycker som jag tycker och min kläder duger ok. visst kan man uppdatera gerderoben,  men neeeeeej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0