Glamorous

ännu en dag som passerat obemärkt förbi.
vad gör man egentligen om dagarna när det inte är helg? en ganska vanliga fråga på msn.
en sån obemärkt dag för mig är; skolan, hem, äter, stallet, rider, duschar, töntar mig vid datan & sen kanske tvn och rätt i bingen. och morgonen börjar igen med skola... men egentligen varför klagar man? hade ni hellre velat jobba 10-12 timmar varje dag och få ett lönekuvert på en dollar om dan. tänkte väl det.

jag har tänkt så mycket idag, för mycket, det känner jag på mig. är helt slut i bollen. du är hela jävla tiden i mina tankar, jag vill inte riktigt uttrycka mig så här i en blogg, inte riktigt "mitt sätt" att få uttrycka mig på.
en del "ångrar" man sig som hänt i helgen, och jag vet att du kommer läsa detta och bli himla fel, men jag vill och orkar inte förklara mig just nu, känner inte mig speciellt motiverad till det.
jag vet vad jag menar, hoppas jag i alla fall (gör jag verkligen det? )
jag vet med säkerhet, att jag älskar dig så förbanat mycket....
vilket det nu blir så hoppas jag att det blir bra.
för jag vill,  av hela mitt hjärta.

på onsdag är det nationella i svenska B eller C har ingen riktigt koll på vilket det är, 5 timmar tror nollorna att det kan ta att skriva en uppsats på mellan 400-700 ord. YEAH RIGHT! jag kommer sitta i max 2 timmar.
och efter denna bravad så ska man bege sig till åstorp på polis förhör ;O min lilla hemlis!

nu tog min vilja eller lust slut på att skriva mer.

tjingeling. 


You are irreplaceable...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0