slitsamt....

jag ska aldrig, aldrig ha en trädgård.... jag ska bo i en längenhet utan möjligthet till trädgård....
vatt ute i trädgårds helveten sen kl.10.30 och bara jobbat, krattat upp massa "ogräs" ; gammalt hö & halm, gräs, löv & kottar. sen dammsugade jag i tvättstugan & pannrummet, där va ju inte grusigt och fullt med hundpäls & damm. sen mockade jag i hagen och krattade lite till.
nu hade inte en dusch suttit fel, för mina fötter är lite dammiga för imorse gick jag i flip flop, men sen slog vädret om och det blev lite kyligare, tyvärr.
man blir SÅ trött, hur lyckas vi skräpa ner så mycket?

här bor en gubbe cirka 200 m ifrån oss, han krattar alltid i sin jävla trädgård, sommar som vinter (?) inte ett enda blad eller löv finns i hans trädgård, sen å andra sidan har han inget liv ;P han kommer kratta ihjäl sig, det är vad jag tror.

idag vet jag inte vad som väntas, jag skulle lika bra kunna sväng in en runda om videomix och handla upp godis för mina sista pengar som är kvar och bara ta det lugnt och vänta tills valborg med att festa. för det verkar inte bli någon utgång ikväll, mitt konto verkar inte heller vara med på noterna.

snart ska jag käka korv med bröd! =) smarrigt.

PS. man kan ha kolik, fråga mig :P hehe.

har inget intressant att tillägga idag....

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0