bättre eller sämre?

har man blivit en erfarenhet rikare? just nu känns det verkligen inte. allt känns åt helvete och för att krydda det lite till så känns det rikitigt åt helvete för att jag själv har ställt till det. för jag har ingen eller något att skylla på. ännu värre det, för jag vill ha nån att skylla på, jag vill hata någon och vara riktigt förbannad. men den enda personen jag kan vara förbannad på är mig själv. kanske är detta ett patetiskt inlägg, men just nu bryr jag mej inte.
FUUUCK jag vill inte skriva mer.

men jag har ändå haft turen att lära känns världens bästa människa!
och jag hade oturen att bevisa att jag är världens sämsta människa!
och det går inte ihop...

fick jag ut nått av detta? nä jag känner mej ännu mer patetiskt, för det är väl vad jag är...




FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0