godis helg

det är vad det har varit =) ifredes bestämmde jag & nina att vi skulle hem här till mej hyra film,käka gottis & trycka i oss chips m.m för kvällen innan hade jag varit på hamnfesten och blivit full (läs askalas) för jag minns inte hemresan eller sådana onödiga detaljer ;P
förfest hemma hos sjövall med absolut vodka, kan det bli stabilare.
och ännu stabilare blir det när jag börjar jobba 7.30 och fortfarande packad när jag cyklade och vinglade på jobb, men det måste vi vara tysta om!
så i  och med att jag va bakfull som ett as kl.16.00 när jag slutade så ville jag inget hellre än att ta det lugnt. så det gjorde vi. men under kvällens gång så får jag nått så sjuk ont i magen och känner mej febrig o.s.v så jag sjukskriver mej lör-sön säkrast så att dem får in vikarier.
igår var  det ingen trevlig dag, gick sån krampanfall i magen i mellan åt, men det mesta försvann under kvällens gång. vilket var skönt. idag är det ganska bra, förutom att jag har ont i skallen och känner mej slö, kankse febern som har gått över! och skönt att vara ledig imorrn oxå , så ska jag grilla har jag bestämmt, hur fasen ska det gå till? ;P
och helnajs att jag är hemma själv hela veckan fram till söndag kväll =)

nä nu ska jag ner och mysa lite!

tjingeling.

ps. 2 veckor kvar sen kröka vi satan. tjoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0