att ha snö eller bojkotta snö?

man får ju vara som alla andra suspekta & gnälliga människor: KLAGA PÅ SNÖN!!! 
DÖÖÖÖ din jävla SNÖÖÖÖÖ.
helvetesjävlafittsnösomkanplanterasigisaharaistället!!!!!!!!!!!!!
jävla trams.  var helt "okej" väder, tills igår.
 
jag är s j u k a r e än någonsin, hostar fan värre än en människa som har lungcancer som är döende. riktigt jävla jobbigt, kvittar hur mycket hostmedecin jag slukar eller snyter mej och låter som en äcklig gammal gubbe så blir INGET bättre. men gott folk! nu ska vi vara optimistiska, eller nja kanske fel ordval, men det finns iaf dem som har det mycket mycker värre. men just nu, så bryr jag mig inte ett skvatt om dem. hahaha jag kunde fkt inte låta bli tihi

jag bryr mej bara om mig själv idag, jag tycker bara synd om mig själv idag och inte om nån annan.
satans SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ, jag får träningsvärk för att jag är så liten så det är EXTRA JÄVLA jobbigt för mig att gå i snön + att mina gula gummistövlar gör mig så suuuugen!

snart är min lille håsing såld :( blöööö, men blir lite lessen av att tänka på det. för han är min lilla ponny som jag älskar av hela mitt hjärta !

pallar inte folk som tror dem är poetiska bara för att man mixar om låtar och tror att det är ens "fina dikter" man själv komponerat. visst det kan säkert bli bra, men NEJ TACK !

btw, varför är du så jävla tragisk? vad fan är det du vill åt? jöööörk.

tihi, vet du vad jag  ä l s k a r  dig !  tjingeling allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0