bland kottar å barr

ibland känner man för att skriva så himla kärleks fullt i min kära blogg, men det är inte riktigt min stil om jag ska va helt ärlig. känns lite low att jag det fkt... lite synd, för det kan va ett bra sätt och uttrycka sina känslor på. men för att vara lite sådär kärleks full, så vilken gårdag, magiskt  =) 
jag blir helt glad när tänker på det !!!!
även om man sen blidde ostadigt onykter så tja. det var faktiskt lite magiskt.  hahah nu låter det som nån skönheten å odjuret saga ! snart ska jag klä på mej å bege mej på lite partyyyyy.
pimpim blir 20 idag gott folk! 

asså även om jag känner dej väl tycker jag det är lite lite pinsamt........

på återseende!

lööööve you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0