god kväll !

men vilken ful miss, i mitt inlägg i förmiddes skrev jag "damsuga" jag har småskrattat åt det för det påminner lite om snusk ;D men of course e man normalt funtad vet man ju att jag menade dammsuga tihi. så nu vet ni det, varsegod för den onödiga informationen, men kanske som ni förstår har jag haft dödligt tråkigt idag.

spanar in jobb och lite sånt nu på kvällskvisten. spånade lite om jag skulle plugga & tja man kan väl säga att lite har jag allt pluggat !!!! bra va?! skrivit en halv novell i kvinnohistoria dödligt kul you know ;S
men mamma pratade i telefon och min "stämning" för att skriva en novell i kvinnohistoria försvann ;S och plus att internetet började cpa sig, och det kan bero på att nötterna här hemma har kopplat runder det lite som man inte ska ha det, jag blir så trött på detta.
hittade mej min skolalmenacka under sängen oxå, se där ! hahaha detroliga är att jag mycket väl kan skriva in läxor & prov så efter att jag haft dem, för att det ska se bra ut om typ mamma hade hittat den. jag kan va slug om jag vill tihi

satt å sörplade i mej bästaste TOMATSOPPA precis ;D fäään jag är kär i det, som jag & kanske ida kommer leva på det istället. 
antingen nyser man eller hostar (!) sånt jävla hittepå.

nu ska jag nog dra mig. känner att tröttheten smyger sig på lite, va ju trots allt upp kl.09 idag ;D tjoho.


MIN HÅSING ÄR FINAST. hej då allesamman.

puss på oss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0