hur som helst..

jag har fkt fått jobb nu till sommaren ;D skönt att det är löst, eller nja mer eller mindre. mamma "fixade" så jag bör nock få det! känns iaf väldigt bra, sen lär jag söka annat till hösten, för vill ju inte hålla på med hemtjänst hos tanter å gubbar ;p fast jag vill bli så himla mycket, bl.a make up artist (men det är mitt drömyrke som jag ändå kommer bli) sen bartender & ibland vill jag bli regisör! hade vatt as najs, men såklart en känd sådan, som regisserar typ, filmer som är så bra så dem får oscars pris (som om det skulle hända typ ;p)
vilken härlig dag det har varit idag ;D
har haft lite halv skoj & trevligt! först skolan(därför dagen bara var halvskoj) försov mej men tur mamma jobbar precis vid skolan tihi, där hände inte ju allt för mycket. sen hem till pimpim vi malde å disskuterade hit å dit, sen dök där upp en mackan så lagade han å pim middag =) tihi duktiga pojkar (nån försökte tvinga mej att diska men d gjorde fkt jag till han igår) nån måtta får det ju vara haha. sen pluggade jag och var allmänt tråkig. sen kom jocke och han har ju såna gjutna kommentarer ;p "men ni är ändå min polare, men just nu är ni fittor" så säger jag nått(?) minns inte, men svarar iaf sen:"ja men jag va ju en fitta när jag & pimpim hade hemma kväll för ett tag sen" jockes svar:"ja, men du är ju min lilla fitta" en komplimang ifrån jocke bara haha ;D man kan ju inte låta bli och tycka om han ! men jag kan inte heller låta bli att tycka om min pimpim heller ;D
senare kom jockes new friends hahaha och jag pallar inte "kristall / snö / vatten / is /snökanoner disskutionen" såååå jävla meningslös. 

så nu sitter man här, vatt och pussat på min lille älsklings houston  som kanske åker på måndag ;( jag lär ju inte dränkas i mina tårar då ;( men om han nu gör det så vet jag att han kommer få det minst lika bra som han har det nu!
kanske ska man återgå till pluggandet? låter dock inte så lockande....

men iaf, ha d finemang!

sov så gott för det ska jag göra, 4 timmars telefonsamtal mitt i natta tar på ens kropp eller hur? ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0