jordgubbar

precis kommit hem ifrån k-stad där man hälsat på sin  ä l s k l i n g.
how nice to träffa dej igen. våran lilla cadde badde har det finemang hos sina "nya ägare" som han iofs haft i snart 6 månader men vi har icke vatt å hälsat på han.. lite små sorgligt, men fuck vad man har saknat den lille krabaten!

 denna helgen har där inte hänt allt för mycket. i fredes va jag på mitt håll och kollade film, å hade trevligt. skönt att jocke kommer med frukost sådär kl.12 och sköööönt att inte vakna bakfull.
sen hem å ridning med idelini, pålis tappade en sko om nån ville veta :p
sen så  tramsade sig hela kvällen å vi kunde inte åka in till tilly, utan vi blev hemma  hos mig, å fick passa saker å ting, med andra ord hålla ställningarna här hemma kan man ju säga :p
så jag & ida har vatt super duktigt, en HEL VIT helg och mina vänner det har inte hänt sen tidernas begynnelse (shit vad alkis det låter) haha men det är ju så det är.
fast det är riktigt skönt, för jag börjar få min "sjukdom" igen, hosta, snorande m.m riktigt otrevligt...
ikväller kommer det folk ifrån (?) jag minns inte, men som ska kolla på lille pulis. ringt folk halva dan å jag har precis mejlat lite pics till nån i kungsbacka !
men nu tror jag att jag ska bege mig ut till kamelerna.

I can get what I want, when I want, where I want. 


och varför saknar man dig då? jävla dig. och varför älskar jag dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0