längtan stark som fäään

som jag saknar, som jag längtar, som jag åtrår ;D haha men:  
FY FAN VAD JAG LÄNGTAR TILLS JAG SKA TILL ITALIEN IGEN ;D
sitter man här å lyssnar på jävla All saint-Rocksteady, kanske inte super höjdar låt, men dem spelade den där nere hela tiden, på den stora "tågstationen" , 
där det kryllade av människor 24/7 (snygga människor såklart ;D )

har tyvärr inga foton, för sär som jag är så glömde jag kameran hemma, det sista jag skulle ta innan mamma skulle köra mej till La`litalia haha nästan, eller iaf till tågstationen.
åhhh fy fan denna helgen längtar jag kopiöst mycket till, studentfest, fast kanske inte själva studentfetsten jag längtar till ;p
finns ju annat, sen fredag blir d nått åt saras håll, för hon ska sticka iväg till London som au pair ;D
idag ska jag ner till kiropraktikern, satan va trött jag va imorse & ikväller icke en aning, skola imorrn så har man mycket å välja på =/ ööörk..

och här sitter man på sånt värsta party humöret ;D ;D
 kan dock inte göra mycket mer än vänta tills imorrn tihi!




J Ä V L A    J O H N N Y   D E P P ,  V A   I N T E   S Å   H E T !

- Ivan är het 28/11-2/12 mohaha.

nada del otro mundo? eller är det? ♥

tjohoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0