me and my love

154296-14
 Den lille & jag i stallet !

Vad man kan sakna någon så mycket.......














För att vara riktigt gnällig så hatar (och gott folk för att förtydliga det ytterligare) så HATAR jag februari månad, kan inte för mitt liv komma på nått bra som hänt dem senaste åren i februari !

men ska summera eftermiddan lite kanske. hade ju folk ifrån linköping som provred håsan idag =) woho, han gick jätte fint & tjejen, som heter isabelle, red han väldigt fint. tycker dem passa bra ihopa.  för övrigt skiter jag i om ingen tycker det är intressant att jag skriver om mina pållar i min blogg, för det ska ni veta, ingen kommer betyda så mycket för mig som dem gör. slå det !

och nu var tanken att jag skulle hoppa i bingen, ska upp relativt tidigt! då kommer linköpingenborna å ska prova han igen. sen ska jag på lite uppdrag. kanske till d i g ?

gonatter. puuuuuusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0