min måndag

även fast jag "ligger" inne med så mycket ilska just nu, (sen i fredes sen i lördes sen igår & lite idag) och det är lite blandad ilska kan man nog säga. men sitter å läser lite här på "hippa lunarstorm" där folk tja inte finns i livet längre, eller hur man ska säga. och där "saknar man till höger å vänster å man hatar dem som gjorde detta elaka/vidriga mot människor" men för guds skull (okay inget alls mot dem som verkligen gör det, absolut inte) ni "umgås" med dessa hatade människor, o.s.v. hade jag suttit i denna situationen hade jag inte för mitt liv velat andas samma luft som dem, men det är väl landskronas mentalitet tyvärr. kanske har den blivit mångkulturell? nått åt det iskallas italienska eller ryska maffian där ingen betyder något för en längre? eller som i latinamerika där man lätt som en plätt säljer sin mamma för 3 gram mariuijana.
blir så trött när funtade nollor skriver  "åååh va jag hatar dem, död åt dem m.m"
NO SHIT. NI KAN JU INTE MENA ALLVAR? en sak jag isf inte får inte i skallen är vf man sen ska "vara vän med dessa eländiga människor" inte så för att detta rör mej någon stans, känner nämligen ingen sådan person. men bara för att "alla andra gör så" ska man inte göra det själv! ett ord för sånt :patetiskt.
och inget sånt fjortis, som "amen ååååh du går på hans lögner" som om det är ett stort problem?
visst jag behöver inte säganått så jag inget sagt, lättast så !
men vet du en sak?
vad har du vunnit? ingenting! inga tårar eller förbannelse ifrån mej, för det var väl vad du ville ha? du är fkt inte så "bra" som du tror, jag är sååå hemskt ledsen ju :(  -har man läst psykologi så har man, hahaha!
som d så fint heter:
det som inte dödar, härdar!   dock inget som finns i eran "perfect dreamworld" traaaaaadigt.

nu får det va nog med denna tankegång!  det finns dem som aldrig dansar nykter.
jag vill fkt skriva lite om min helg, fredan smet jag till skolan efter att sovit hemma hos ida. va som bekant på teater på torsdag kväll med skolan wtf lixom :p och i skolan hände inte för mkt, hade intressanta samtal kanske? eller? och jippie jag stack till pimpim & vi pratade å pratade och kom fram till typ: att vi inte ska va tillsammans mer (eller ha en relation haha som han sa) men ovänner är vi inte, och d vill jag inte att vi ska vara heller. känns så såklart lite konsigt att vi inte är tillsammans längre,saknar han såklart men......
ibland blir det inte som man har tänkt sej tyvärr.
och hemgång med buss... & red, och efter det drog jag till min syrra, vi lagade middag & kollade på film/filmer.
sen på morronkvisten drog jag hem för att hinna trixa i stallet med ida, för vi skull hem till henne sen och laga middag å vara i tid som vi aldrig är ;p sagt å gjort. lagar middag, linda, adam , pontus käkar oxå middag med oss. adam& jag hade en disskution om hög&lågtryck.
vem är mannen som hade rätt? JAG 
efter allt sånt trams så dax för att köpa vin & öl inne i stan så vi åker in där, sen åker vi med folk upp till hbg. på fest sen WHAT A FUCK???
slutar med svart taxi hem till landskrona, där jag har senap på brallorna & hjärnskakning i hjärnan :( 
och ida har MASKOR så det räcker och blir över på sina strumpbyxor.
och gårdagen tillbringades på lund akutmottagning, snacka om drygt så jag somnar med en sån jävla blodtrycksmätar runt min arm som blåser upp sig varje kvart, jag vaknade ju inte till då va :( + att jag fick kramp i hela högerarmen...
kom hem kring 21 tiden & jag snackar i telefon med olika människor, tihi bland annat 455500
              rätt åt er, era jävla AS
 ag säger inget mer om gårdagen, hände kanske mer än man vill gå in på (a) så som sagt säger man inget så får man heller inget sagt! lättast så.

nu vill jag käka nått, haha palla mitt långa inlägg :p vi synes å allt där till ! tjingeling gott folk.

puss eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0