morron guld

helt sanslöst! vad är det med killar och webbkamera? fick ett sån "strålande erbjudande" "kan inte du sätta på din cam nu?" varpå jag skrivit till han precis innan att jag är sjuk (då är man dödligt snygg vettu) 
plus att jag skrev att jag har morronrock på mej, jo iofs jogging brallor och en tröja men ändå, det är ju så snyggt va!
hoho...... vad fan är det att kolla på? jävla pucko till killar det finns!


jag vet inget vettigt jag ska göra idag eller något vettigt som händer. tror jag ska käka något nu, va ett tag sen jag åt frukost (3 timmar) haha. är rätt så sugen på spaghetti & pasta sås, typ carbonara! ooooh =)
har roat mej halva morronen med att läsa se&hör ;p my life is best helt enkelt. hahaha.


måste tillägga att vår äckliga janson (kisemisen) satt å ugglade på fönsterkarmen (inne i huset),antar att han ville ut i snön eller dylikt. men iaf klantig som han är när han ska hoppa ner så välter han ner mammas gris kruka och det går ju INTE i sönder va. och det har ju INTE hänt innan. och det är ju INTE jag som får städa å damsuga upp allt.
ibland blir jag såååå trött på fanskapet!
måste även tillägga att denna katt är F E T !

såden, får d va nock. haaauu det gott folk!  

puss på allt som rör sig även dig hihi
.

Kommentarer
Postat av: fanny

ja såna där förslag man får om cam är inte alltid det roligaste...

2007-02-24 @ 13:20:43
URL: http://hyenas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0