tomatsoppa

men tjena finns det nån godare soppa än det då? nix pix, jag är helt kåt på tomatsoppa hihi.
köttfärsoppa är helt okay, eller nja ganska gott det med, men annars finns där inte mycket mer ätbara soppor. (spec inte gurk soppa som mamma gjorde till oss en gång öööööörk)

jag är sten sjuk fortfarande, blir till å va hemma idager! jag har fkt jobbat ett par timmar idag welcome
MONEY, fast dem lär ju gå till min skuld (på CSN) föööck you.
mamma handlade av mig idag innan jag slutade så det blidde chips å dippa & annat trevligt, hon köpte även tomatsoppa. som jag inte tjatar om det då ;p haha fast har ju inget bättre för mig. imorrn får jag hoppas att där iaf händer något intressant, som tillexempel att jag blir frisk ;
D

jag fasar för inatt eller ikväll hur fan ska jag lyckas kunna somna utan att jag nästan kissar på mig (som man mer eller mindre gör när man hostar så mycket som jag gör) eller få tårarna att sluta rinna (ögonen har en förmåga att "knipa ihopa sig och framkalla tårar" eller va man nu ska säga) haha fin formulering jag ligger inne med.
nu skriker min kropp efter medicinering som består nässpary, hostmedicin, värktablett & sterpsil ! najs jag känner mej inte medicin beroende ;p hahaha.

tjingeling gott folk! ha en trevlig fredag kväll precis som min är tihi.

jag hjärtat dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0