en dag, men inte som alla andra

tja där vaknade man sisådär kl. halv 10 och man skulle till skolan runt 10 snåret. vilken lycka typ, men jag sov hemma hos sara å knuffades med skrället lite för han skulle till doktorn å kolla levern (som för övrigt inte finns kvar) haha man kunde hoppas :p
börjar med att vi inte får komma in på samhälls lektionen så där står nina och jag som några nötter, istället så börjar vi disskutera pojkvänner och fläsk, (fläsk är en benämning på just fläsk)
haha kanske ett internt ord. vem vet? men sen flyter väl dan på skulle jag tro, förutom per sär som måste skaffa sej ett ligg ;D hahaha. han hade ju inte överskotts energi. hem å allt det dära, käkade löksås med potäter gillade inte köttet, haha ofta då.
 
råkar slänga in ett rävöra i mammas samtal där hon disskuterar med nån annika ifrån ridklubben, så behöver dem folk på jack and jones så troligen är mitt jobb säkrat till efter studenten ;D och troligen ska jag och idelini "dela" på tjänsten 10 timmar i veckan om skoladagar/helger. kan blir kul med tanke på att det är en killaffär ;D wiho ooooh shit snart tar jag verkligen studenten!!!!!!!!!
nu när jag va ute i stallet å kelade med håsepäls så kommer man alltid på och tänka på en jääääävla massa, undrar varför man gör det?

haha min helg är så wonderbar ;D i fredes blev d lökigt å härligt, stack till centan å handlade lite skit med ida, eller nja inte bara skit, vi handlade madds present oxå. men lite lite godis å chips hihi. sen låg vi där vi låg halva kvällen, men blev säng gång "ganska tidigt" vilket var bra för vi kom upp i ottan :p eller kl.10 och trixade och fixade i stallet så vi fick lite ordning där. sen så väntade lite granne fest hemma hos madde&j eller snarare nere hos mackans mamma. men ändå, tja va säger man där flöööödade alkoholen inte lite heller.  kanske lite för mycket så man måste åka hem kl. halv 12 haha. sen drog resten till arom, slapp iaf lägga ut en massa kosing på det, jag hostade i sömne sa sara :p hahaah pallar inte med mej själv! sen hoppade jag lite på pimpim å tvingade ida å gå med mej till godis paradiset för jag va så sjuuuukligt sugen på godis ;D så där slank ner dippa å hela köret och en pucko som satt som den skulle! sen hemgång å jag red barbacka på håsing, inte helt lyckat för han blev rädd för en båt :O nööörd. in om å käkade å hade mej, sen drog jag till sara&pim å vi kräääängde kan ni tro haha.

slut på det roliga ! jag ska kanske kanske baka semmelbullar som jag så sött hittade att det hette. för jag är nått så sjuuuukligt sugen på det ;D eller så blir d mariekex å smör för d är fanimej nästan lika gott haha.


"öl är ju gjort på humlor"


sov gott era spillevinkar! 
det heter kärlek wiho puuuuusss <3


tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0