fjällen

liv i luckan, det kan man gott påstå. för fan jag är nästan aldrig hemma längre, så man får minsann å passa på att njuta när man väl är hemma. då kan man ju undra vad jag roar mej med när jag är på vift. och det är en jäkla massa, fastän samtidigt ingenting. så jag kommer inte på nått bra att skriva om vad jag brukar syssla med.

men krök blev det i helgen =) woho. fredan jobbade jag kväll och kom upp relativt sent till hbg & mötte upp folk hit å dit, hant bara dricka en öl innan det var dax för joddla. och visst det var väl trevligt, sen minglade (mingla är mitt nya ord som jag missbrukar mycket nuförtiden) vi i ett parkeringshus med några handplockade människor vi hittade på gatan ;P sen tja vad hände? jag tog mej hem med putte, för alla hade lämnat knutan så bengt vi komma upp och hämta oss (fastän dem ringde vid halv 1 tiden å frågade om jag skulle med hem och jag ringer efter 1 och frågar om dem kunde hämta mej) lite synd om dem där fkt.

hem och nannade i min säng, men innan dess så var vi tvugna att ut å leta efter sillen för han var på rymmen (men det visade sig att mamma & bettan hade glömt och ta ut han från häst transporten) och vilket damp jag fick på dem, för han hade suttit innelåst där hela kvällen &  natten och morgonen. stackars hund!
nog om det, ingen skada skedd som det så fint heter.

jag & nina bestämmde att vi skulle börja kröka tidigt. så vi sikta in oss på baggens efter en sväng in om pimpim, och där åt man smarrig mat. runt halv 7 snåret åkte vi upp till knutan och satte oss på stinsen och krökade loss :D det blev drinkar, cider & öl dock inga shottar men jag klarade mej. minglade lite, träffa en massa kokosnötter o.s.v. 
sen vet jag inte riktigt vad vi gjorde, rätt som det var så skulle vi hem och vilket tjatter där var på perrongen, massa bråk och skit....  
men det löste väl sej rätt ok. resan hem gick som på räls ;P nina & jag lånade mormor & morfars lägenhet över natten så det blev till att promenar ditt posten, slog följe med adam, jocke, pimpim, graba. och jag pallar inte att graba gick omkring med en jävla säckakärra (?) sånt som man brukar göra. hahahaha.

idag söndag gick åt till att bara löka, beställa hemkörnings pille som nina kallar det (pizza på ren svenska) kollade på juressic park (?) om det stavas så, sitta och röka och ha lägga av bakis fisar ;P och det blir säng gång tidigt ikväll, för jag sov inte så vidare länge idag.

nu får det va nock.

"du suger lika bra som din dotter" hahahaha det är mira i ett nötskal (en tjej på mitt jobb)

adjökens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0