fur elise

var ett jävla tag sen man slängde in några rader här... vet inte om nån bryr sig speciellt mycket om det.
men jaja, skit samma.

tror inte jag skrivit något om helgen, eller rättare sagt karnevalen. torsdan var det MÅNS :D hahaha. helt sober så rockade jag som bäst ! faktiskt sant, folk trodde jag var dyngrak, men icke. bäst av allt är när jag vrålar CARA MIA ett antal gånger och tills slut så är ju månsan bara tvungen att kommentera; "fan vad ni är på g där borta" och pekar bort mot vårt håll! ;P inte för att jag bryr mej ett skvatt om hans musik, men det var kul ändå. tråkigt nog var det jobb på fredas morgonen, så jag åkte hem med mina päron runt midnatt.

direkt efter jobb stressade man hem och bytade väl om tror jag för att sticka på förfest hemma hos ida, var en trevlig folksamling som krökade hos henne. bland annat rakade oscar & adam sina skallar. sen bar det va mot karnevalen och jag hade väl trevligt. kommer inte ihåg allt speciellt väl just nu... det blev mingel på krogarna o.s.v.
ärligt talat jag kommer inte ihåg så mycket..... hemgången till mackan skedde mellan 2-3 och haha jag sov med en pojk =) tyvärr kan jag inte avslöja vem, för hans "flickvän" kan bli sur, fan vad lurigt!
men tro nu inget snusk, för det var det verkligen inte!!!! så det så.
jag åkte hem relativit tidigt och jag har för mej att jag & ida gjorde nått under dan, tror vi red i havet. haha ja så var det ja, och vilka räliga syner vi fick stå ut med. gamla gubbar eller groteska tyskar som badade nakna i havet ;S men tyvärr så är det en nudist strand.... så man får väl "stå ut"

sen minglade vi runder i svalöv och hämtade saras broder fredrik som väl är en trevlig prick ;) eller hur ida?! hähä. lite vigörningen hemma hos idelini och grillad mat med hennes päron seeeeen bar det av mot förfest hemma hos jeppe, som var najsigt. efter lite dricka och lite lekande så stack vi ner till stan för 3: dan i rad.
jag vet i fan vad man sysslade med, man fick sig en stalker för kvällen som limmade rätt så mycket på mig ;P och ida fick sej en som hon inte blev av med ;P meeeeeeen inte säger vi några namn. hehe. denna gången så kom jag i alla fall in på wallmans och röjde med gamla pensionärs länningar?! jag fattar inte varför dem ska va där och pedofilera sig?!! stå och glo som om man var nån skytdocka....
jaja lite mingel på det så blev man glad igen. lite kebab och sen hemgång till kitel där jag sov för natten och vaknar kl 9 morronen därpå..... blöööp. söndan säger vi inte så mycket om, den gick åt till att vara sleten... mihi.
och vad är det nu, 3:e året i rad som jag missar karnevals tåget? haha.

nu i veckan har man fördivit tiden med jobb, umgåtts med ida & nina. vi har minglat lite i hbg, där både jag & ida hade såna present kort på make up store, där dem sminkar en o.s.v maxat kan man väl säga! idag var jag på center syd med med mina syrror, kul och träffa juliana som kommit hir ifrån england som man tyvärr inte träffar så ofta ;S och min minsta syrra eijlah. jag inhandlade ett par bhar, massa halsband & öronhänge ett festlinne,  en kläningshistora (från barnavdelningen hehe). och det har helt enkelt varit en grönsaks dippa vecka.

skruvat att jag jobbar heeeeeeeeeeela helgen och missar falsterbo, åhus är för ollon som gillar mygg, billig fylla och fjortisar. så jag platsar nog inte där tyvärr ;P men å andra sidan så tjänar jag 41;- mer i timmen när jag jobbar helg (jävla pisslön). det blir istället att bli REDLÖST full nästa helg när jag får lön WELCOME MONEY ;)

nä jobb imorron så man kanske ska hoppa i bingen.

OCH jag "läste" eller kollade i Moore. och vad fann jag; jo en som jag känner som vikt ut sig???? hoho. vad fan är detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0