hårt jobb

vad ska jag skriva om idag? ännu ett meningslös inlägg? det lutar åt det hållet i alla fall.

jag vaknade i morse och var svinigt jävla trött... hade jag gått i skolan hade jag banne mej varit hemma 100 gånger om, inte en chans i hela världen att jag hade gått till skolan. men nu så jobbar man och tjänar egna pengar så då funkar inte sånt, man stannar inte hemma bara för att man är trött. vet inte om jag nämnt det men jag fick förlängt till mitten av september redigt najs och en resa som snart nog är bokad, destinationen är Kos. dit åker vi runt den 20/8, blir nog jag, ida, adam & oskis =)  

sunny beach vågar man ju inte resa till om man ska lita på "säkra" kvällsposten, för där är ju umgdomarna redlöst bersuade (som om dem inte är det i Sverige då, visst fattar att det är skillnad utomlands), man klär av sig naken, man köper horor, man skämmer kort och gott ut sig!!! snälla reportrar, så gör man för fan överallt i världen! som om detta skulle vara något nytt? EHHH NÄÄÄÄ. jag älskar i alla fall sunny beach, jag hade as trevligt när jag var där!

till hösten då? kanske kastrup? mor min kunde fixa jobb genom nån som kännde nån, ni vet ;P hade varit skoj, då hade det blivit i nån taxe free affär. eller så drar jag helt enkelt ner till italien som jag har viljat i några år nu :D

det får framtiden utvisa.

nu ska jag duscha och sen är det ner i bingen direkt, ska upp kl.6 imorron.
imorron kväll ska man glo på Måns och så vidare på karnevalen, festligt då hihi.

god natt sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0