ring problem

efter en liten shopping dag med ida på centan så blir man lite trött, skulle egentligen gått och kollat på simpson filmen ikväll, men ja det sket sig.
när vi strök omkring på centan idag så var vi inne på guldfynd för ida har fått dille på ringar. och mitt i alla så hittar jag en lika dan ring som jag fick av pappa & vera i studentpresent.
men nä tänkte jag den kostade över 5 papp (mycket dyrt enligt mej) och designern var Thomas Sabo. jag tänkte väl i mitt stilla sinne att min är nån slags kopia.
men när jag kommer hem så va jag tvungen och kolla upp det och visst fan var det en lika dan ring från den jävlen thomas sabo, här springer jag omkring med ringen på fester och har glömt den lite var stans. en sån får man ju för fasen inte göra av med.

efter "lite" städning här hemma, så sitter spaghetti & köttfärs sås fint som fan =)

hauuuu det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0