dagg i gräset

en del människor tycker privat livet är till för en själv, eller möjligen en andra part, andra bryr sig inte ett skit dem skulle snarare kunna sätta upp egna löpsedlar på aftonbladet (haha inte alls Linda Rosing) medan andra är lite sisådär. om jag ska placerar mig själv i nått av dem facken får det nog bli det sistnämnda. men delvis inte, för det är knappt "någon" som vet så mycket om mej och det ser jag bara fördelar med. och det är inget jag tänker börja med heller. för då slipper du att få sånt i baknacken att man gjort något, som man berättat i FÖRTOENDE till någon annan, som halva Sverige pratar om efter en tid (jag ger det max en vecka)

saken jag funderar över är det här med bloggar, ett jävla fenomen. jag kan tycka att det är lite trevligt att sitta och läsa folks bloggar, menar vill man inte att folk ska läsa ens blogg så är det ju så finurligt att man kan fixa det. "blocka" så att bara vissa kan läsa den o.s.v. är inte så insatt i det för jag bryr mig inte så mycket. är lite busy women för att lägga ner min tid på det. men ändå kan jag lägga ner till å fundera på detta......
saken är ju den att jag inte läser "fjortsarnas bloggar" där man hatar allt och alla och lägger in några bilder med blod på (jag är kankse inte bättre, men det skiter jag oxå i) utan jag läser lite som jag själv tycker seriösare bloggar. jag försöker väl leka vuxen vad fan vet jag.

nu kom jag in på villovägar.

men att folk maler om att man "snokat" hit och dit. och kul för dem som tror att jag menar något speciellt nu ;)
vet ni vad ni kan få göra som underlättar ert stora problem? isolera dej som helvete, gör dej av med nymodigheter såsom telefon, internet, kanske till och med säga upp sin adress så slipper du brev. och flytta till jävla antarktis, så slipper du nog att folk snokar i din blogg. bra va?! 
för det måste ju vara dagens i-lands problem, nu när folk på Sri Lanka jobbar för mindre än en dollar om dan.

helvete vad jag är gnällig. jag tror faktiskt jag är lika hemsk själv ;P

men ändå tror jag att med tiden så får folk allt fler skruvar lösa, det vi tycker är helt sajko, som på dem gamla tiderna när man offrade människor  till gudar m.m. och om dem hade fått uppleva vår tids problem så hade det tagit hus i helvete (och nu snackar jag inte om STORA problem som miljöförstörelse el. krig) utan små händelselösa pisseproblem.

äääh, nog nu va. läggdags om ett tag känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0