gårkvällen


jag & lantz, heta som få..

154296-31

IGÅR; det var fan inte nådigt. hade jävligt trevligt på baggens. kan man ju vara lite tråkig och skriva att det var gott käk och sånt, haha men det var det fkt så tur var det i alla fall. kvällen gick undan så begav man sig till tages, men först yrade vi runt på akroplis och tycho. dansade så svettade lackade, så jag smakar salt ;P
en massa incidenter hände som jag inte ens orkar ta upp nu, är riktigt sleten för det. men jag gick till skolan idag i alla fall, även om jag gick och la mej kl. 6 imorse.

nu ska jag ut och göra houston fin för han ska tävla terräng imorrn =)

ooooh, ikväll vill jag egentligen bara nanna, men näääääääää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0