jag har aldrig

känns som man haft sej lite långhelg. för festandet påbörjades redan i torsdes =)

kanske därför det känns så + att vi inte har eller gör ett skit i skolan. ändå jag gjorde i fredes var att köpa biljetter till olika evangemang. på kvällen bar det av på lite förfest hemma hos pontus och körde en repris ifrån lärarmiddan "jag har aldrig" men denna gången var det frågor som; jag har aldrig ätit snor/kråkor haha. när jag va liten gjorde jag säkert det, men det gjorde alla så kääääääften hehe. räcker man kollar på alla barnen som leker i sandlådan som slickar sig om munnen och är allt annat än fräsch i huet ;P

det blev lite cykling och sång tävling utanför en tant som nog var allt annat än glad.
destinationen var tages nere i stan igen, men det blev dock inte så. varför vet jag inte, men yrade runt och drog en runda om tycho. sen tog jag mig en promenad och snackade i telefon och bråkade och hade mig, mindre bra.
sitter och väntar på pimpim & kitel som skulle handla lite krubb hos pölsemannen och sen gå hem, under den "lilla tiden" så somnar jag.. hahaha. mitt utomhus. det är mer än vad jag pallar med.
i vilket fall som helst ringer mamma 300 gånger under morgonen för att upplysa mej om dem mest onödiga sakerna som finns. typ som att det regnade i morse....

åker hem, mockar till pållarna och duschar, sen hämtar andrea mig så kör vi till dagstorp för att kolla på älsklingen som tävlade i terräng och han va lysande. 45 straff i dressyren och felfri i hoppningen ;)
man ska ha så lågt som möjligt i dressyren. så 45 är mycket bra. så då står vi vid vatten hindret som han klarar galant, (dock kikar han lite) och resten av banan klarar han lika galant och han bli tvåa :D min houston är så fin =)

kommer hem relativit sent. pimpim hade gnabbats om jag skulle in till stan och då gör man väl det, dock kollar dem på fotboll och det var nästan kul ;O för där sprang in en massa supportrar på plan, och visserligen skapa det såklart kaos och matchen avbröts. skit samma jag skriver inte mer om det, för detta är sånt som alla redan vet ;P
då börjar folket tjafsa om att man ska dra till d-k och slåss lite (jo hel lyckat er nollor) men så blir inte fallet, utan några drar till hbg och några till stan och jag & pimpim åker till sireköpinge ;P haha. bara "orten" säger väl sitt. hade jävla problem att hitta dit + att där var kallt och jävligt... vistelsen blir kanske bara på 2 timmar, så vi är hemma runt 3 tiden och en tur om statoil hinns oxå med, där vi köpte hamburgare. rasse hade snott ett flak coca cola så vi fick några av han, och gud vad gott det var med en cola kl. 6 imorse när jag vaknade ;D sen RINGDE MAMMA IGEN och upplyste mej om att jag va tvungen å åka hem för dem va på tävling och hästarna skulle ha mat..... fan vad kul..

så nu sitter man här och har gjort det i några timmar och under tiden har jag nog laddat ner över 200 låtar ;P inte haft så mycket å göra. och snart ska jag ut och skritta på mulisen =)

tänk, om en vecka är allt över. hoppas denna veckan blir den bäst i mitt liv.

tjoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0