sjukdomar

blööööö. vi har ingen arena längre.... försökte logga in nu, men nä ;(  jaha, ännu ett tecken på att man aldrig mer kommer gå i skolan. men jag trivs bra på mitt jobb =) riktigt härligt folk i min grupp och det är tur. dock är jag mega sjuk nu, hostar, förkyld & feber... inte riktigt rätt vecka att bli sjuk på, för detta är min första. men jag tog mej till jobb imorse och visade mej (enligt mamma skall man det, iaf nu såhär i början) så det blev hemgång direkt hem till pimpim igen och jag sov till kl. 13.30, rent makalöst. för jag tycker kl.11 är sent!

vädret vet inte vad det sysslar med, måndes strålande sol och vi var på kurs hela dagen ;S fast sen åkte jag & nina ner till stranden på eftermiddan och stanna där hela kvällen. bland annat kollade vi på fotboll och badade.
sen gick det utför, jag blev äckligt förkyld samtidigt som det blev kallare.

i tisdes var jag oxå på lite kurs och sen blev det playan några timmar och ner till stan och åt ching chong mat ;D umgicks med folk, sen fick det var nock för det var första dan på jobb i onsdes. vad jag tror så går det ganska skapligt.
idag har varit en dryg dag, fastän jag bara varit vaken i några timmar. men jag lär få sitta hemma för att kunna tillfriskna och sen missar jag johan fest ikväll. men jaha, tråkigt.

ska ta mig i kragen och gå ner och vila & titta på min vodka flaska och på min ga-jol flaska, som finns rummet och drömmar om fest. nä fan vad patetiskt det låter!

imorrn är det lång tid =) 11 månader hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0