speed

känn dej dissad din kukblogg ;P haha nämen, har fullt upp nu förtiden.

bland annat var man på resa till växjö över midsommar som jag inte tjatat om. riktigt härligt =) dock inte lika härligt när man upptäcker att där kryllar av tvestjärtar i tälten och massa små svarta myror.... hummm.
finaste jag var med om är när Nina säger "ååh det är 10 mil till växjö" när vi kört 10 km... man slutar aldrig förvånas.
gjorde av med en del pengar tyvärr. men kontot är fyllt igen =) bara en månad lite drygt till löning! och en annan har fått förlängt fram till september, inte helt fel det!

fredag idag, hem och tvätta håsing och göra han fin för han ska tävla imorgon. sen blir det nog inte mycket mer för jag ska jobba imorgon. rör mej faktiskt inte i ryggen!

och idag fick jag en ny mobil av mitt skrälle. han är så snäll, lööövis :D  (min gamla skruttna råkade ut för ett missöde, råkade tappa den i vasken när jag tvättade händerna på jobb, så han har dött nu haha)

nä, snart kommer mamma!

todelo.

Kommentarer
Postat av: Farah

Va skönt att veta att lillskit lever!

2007-06-29 @ 15:50:24
URL: http://farahtycker.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0