tjoho


SP04a, tjalalalala =) tack för allt

tjoho


framtiden är här nu!!!!!!!

nå, lite detaljet om studenten kanske =)

champange frukost hemma hos amanda i glumslöv. riktigt fint, med bullar & jordgubbar + såklart champangen. blev där i en timmes tid sen tillbaka till skolan där vi skulle fotas. guuudaras vad det var varmt. in i klassrummet där det blev frukost igen (för övrigt min 3:e frukost denna morgon), några i klassen höll ett riktigt bra tal om vår lärare mathias, lite roliga missöden och missförstånd! lite skrivning i mössorna, sen betygen, men dem tar vi en annan dag.
kl.12 skulle man infinna sig i kyrkan, så vi åker bussar ner dit och även dem va heta som helvete. kyrkan gick väl ok, kanske inte dagens höjdpunkt, men det är det tradition så är det tradition. dock får man inte glömma att Lina i min klass fick ett stupendium för sitt hårda arbete i skolan och fick en check på 25.000:- (jag hade inte bangat)
därefter var det lunch i student tältet, vilket jävla ös där var inne, helt jäkla sjukt. middan va helt okay & det var kröket med.  jag & johan & hans bror stack till tycho där vi shottade och söp för att kunna bli studentfulla =)
och visst lyckades vi bra hehe.

sen blev det ett jävla rännande hit & dit, träffade den & den, sen skulle vi gå ut ifrån trappan :D stunden man väntat på hela dan i princip, eller egentligen hela sitt liv. så uppsamling vid kyrkan och promenix till rådhuset igen.
OCH jävlar i det vad vi skrek och jävlar i det vad varmt det var. och så underbart som man hade tänkt sig.
efter denna bravad hittade man familjen och fick massa blommor ocn nallar sen var det bara att bege sig till flaket, och även där var det ett jävla tryck. hahaha jag gjorde ändå det mest klockren man kan göra på ett flak, men det tänker jag inte avslöja! hehe, blir min lilla hemlis. vår runda blev ganska så lång, men det gjorde inte ett skit, vi blir avsläppta vid granet där jag ska bli hämtad av linus & ola och deras flak, men dem kommer inte förrän efter ett tag. så där stod jag & nina bra.. det löser sig och dem kommer, sen kör vi en runda och släpper av folk och därefter till lundåkra hamnen där vi hade vår lokal! blir full rulle, med sånger & tal och pimpims mamma maria höll ett jätte fint tal för mig =) hihi. får en massa presenter & pengar min resa till ROM :D nu får det vara slut på skrivande kan kort och gott säga att vi åkte hem till lantz ett tag och sen till tältet, dock fick lantz åka hem som var full som en kastrull.
var i tältet några timmar, sen åkte vi hem och det gjorde fkt inte mej ett dugg.

nu ska jag äta kex & ost, men först titta till pållarna. och sedan ut i solen !

have a nice day.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0