veckan som gått !





154296-32 fin bild när jag leker


har inte haft en lugn stund för att kunna sansa mig och sumera hur studentveckan varit, så nu sitter man här kvällen innan THE BIG DAY! drar igenom lite kort hur veckan sett ut.

Måndes: försover mig till bränbollen, men hinner dock dit i tid. hinner nog få i mej en öl innan spelet är igång och vi får möta bygg....... vilket ändå inte gick så dåligt, förlorade bara med cirkus 10 poäng.
kunde varit värre (Sp04b vs estet haha) lite vattenkrig hant man oxå med, men ballong jävlarna gick inte sönder när man kastade dem. blev en sväng in om och handlade med mamma sen hem och duscha och inte till stan igen.
på en rad olika förfester och sen bar det av till rhett. och ja jävlar vad det gick vilt till. det är nog vad man kallar karatefylla. jag vet inte hur länge jag stannar eller hur mycket jag dricket mer rätt som det är ska jag & linus till rajjes lokal för att hålla duvan sällskap (?) vem vet. i alla fall, så beger vi oss efter många om och men hem till linus och jag sover där.

Tisdes: vaknar hur många gånger som helst under morgonen för puckot har satt alarm och pallar inte stänga av det (dem skulle till d-k) i vilket fall som helst så kör jag en avikare hem till pappa för att hämta upp lite studentpresenter och snacka lite. sedan kör pappa mej hem på motorcyklen ;) tjoho. sånt gillar vi! duschar lite & äter sen bär det av på fest igen =)
men denna gången skulle vi på hannas student och roa oss lite. hade väldigt trevligt och helena blev allt annat än nykter :P hahaha. jag & ida gav hanna nån sorts drink mixnings grejs.
klockan tickade och vi var tvungna att styra bilen mot adam för han hade lite födelsedags fest hemma (fyllde år igår). så där festar jag ett tag innan nina ringer och vi skulle ner till staden för att gå på tages men det blev inget av det utan vi sitter på tycho och har det skoj istället. sen var det inte lönt att gå in på tages när klockan var halv 1. vidare på lite efterfest hemma hos adam, sen åker jag & ida hem med taxi. vilket är ganska skönt att nanna i sin egen säng.

Onsdes: vid 4 på morronen ringde pimpim och kom hem och sov här. inget jag kommer ihåg så bra... lite märkligt, minns att han ringde mej fick värsta chocken när jag ser han på morronen bredvid mig. jag röjer upp mina kläder och packar ner kvällens picknick och så pyser vi in till staden. kollar lite på kyle xy och myser. vid 19 tiden möter jag upp nina på tågstationen och vi drar hem till sebbe för att sen dra till pontus och vidare till lill olas. fort som fasiken grillar vi för jag är hungrig men jag äter bara 2 korvar ;S som vanligt har man med sig öl och krökar lite och jag lovar det behövdes inte många för att det skulle snurra i pärat. dyker upp lite trevligt folk senare, men kvällen blir inte så lång som dem andra kvällarna blivit.

Torsdag: telefon samtal är jag så glad för speciellt när jag ligger och sover, och nu var det nina som väckte mig. men vi hade redan kommit överens om att ringa på morronen. en snabbis in om skolan och lämnar böcker. sen ner till tycho och käkar =) riktigt smarrigt, försökte verkligen äta så mycket som möjligt! planerade lite med flaket och sånt, jag fixade en bergspränagre eftersom där inte var fixat musik. tur jag finns ;P och jävlar i det var lökig man blev ute, för det var varmt så in i helvete. blir duschen direkt när jag kom hem till pimpim, dock hämtade mamma mej där ganska snart, för jag skulle hem och och äta sen hjälpa henne, bodil & lena med lokalen. gjorde den fin med ballonger och sånt pappers dekorationer. annar blev där inte så mycket gjort idag, men det är nog bäst. ska nog äta och klena in mig i brun utan sol och sen sova! hoppas jag är ritkigt utvilade tills imorrn.

FREDAG: STUDENT!!!!!!!!  FAN VAD HÄRLIGT!

nu har jag suttit och skrivit på detta inlägget i en timme eller nått sånt, har gjort en massa annat under tiden... börjar bli tröttsamt och kom på min korta sumering av veckan inte var så kort. höhö.

adíos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0