en känslofylld helg

tja vart ska man börja för jag orkar inte ta upp allt som hände denna helgen, bra som dåliga ;p men har tillbringat den hemma hos pim (all weekend) med jocke & j då som man tydligen får räkna in numera haha.

fredan va d hem till skrället aka harry å ja vad gjordes, vi kollade på paolo robertos film när han va ung. 
 vi skulle festa iaf och det gjorde vi, i annelöv. och tja där va det ju "puckot" som festade som han så fint hette och knätricket gick ju hem hos alla (filmbevis) som inte är fina pojkar! hihi. och javafan jag hade ätit makaroner tydligen haha ööööh! dem slank upp nån stans. sen drogs de hem till stan nån gång ( ! ) och efterfestande sen begav sej folk hem åt sig, och jag & pimpim vi tja vad ska man säga?
kom varandra närmare eller? what ever det är mellan honom & mig. tråkigt eller hur? för det är inget du nånsin kommer att kunna vara delaktig i ;) tjoho. sen somnade vi väl vid halv 7 och jag DREV in ballerina kex för jag kom på att jag inte ätit på väldigt långt tag :p sov å vaknade av jocke jävla glada humör vid halv 12.
 jag va sooo dead just då, men iaf inte lönt att somna om så jag gick väl upp? minns inte riktigt.

gloddes väl på tvn m.m stack töntarna till väla, så röjde jag lite ( ? ) slutade med att jag storstädade hela hans lägenhet (och gott folk det kommer ej hända igen, för sån toffel är jag banne mej inte) lagade jag snabbis middag till mej och dem malade om sitt kukande fest dilemma. dem ska iväg å jag vill inte festa så det blir inget. så lite förkrök har dem hos harry.
J leker med sin förbannade helikopter (en leksak då alltså , nget annat som weberg trodde) haha.
men jag gjorde mat igen, va småsylten efter att nötterna dratt;D inte helt fel, och kollar på en film jag redan sett tusen gånger. blöööb! sover otroligt dåligt :(

jocke väcker mej vid 3 när han hänger sig på ringklockan jag blir smått ursinnig, såklart hade  jag väldigt svårt att somna om, saknade väl att ha nån bredvid mig. men somnar till slut vaknar till å från.
pim & j kommer vid halv 6 j leker med sin förbannade helikopter och sen ska dem ut å åka skatebord klockan SEX PÅ MORGONEN, sen ska J kramas å ha sig, jag va kanske inte på det absoluta humöret, för dem tände lampan i taket.
men jag äter lite ballerina för jag hade fkt sovit sen kl.00 så började bli sylten. 09.00 vaknar dem JÄVL A asen och börjar titta på tv  och leker med den förbannade helikoptern......... men såklart somnat dem om, fast jag & jocke va nere å handlade bullar å käkade frulle först. men där satt jag, så försökte vila mej, men nä så då duschade jag. slutade med att jag tittade på dizney dags. vafan har jag mer gjort idag? åt pizza och mös, tittade på nån cp 60 tals film och pladdrade på med töntarna. sen kan nu tro, pågarna feeeeeeees nått så grymt, glad jag inte festat för då hade jag oxå kunnat va med på "kassimagendanefterfest" hahaha

vatt hemma ett par timmar nu. knappt vatt hemma på hela veckan, så man får väl vara det nån gång ;D men imorrn är det äckel päckel skolan. jag har ingen vidare lust till det! och en sak jag inte heller har lust med är att läsa hela min detaljerad helg, och mer har jag kommit på! det har varit en rolig & trevlig helg, men även bråkig å jobbig och patetisk för vissa.  haha men det brukar det väl vara?

ett exempel på att killar är nötter:
vi sitter å kollar på fear factor eller nått mög, jocke sitter å spelar sitt äckliga skit på datan, pimpim jamar nått i stil med: ooooohhhh (typ BRUDAR) va några bikinis flickor. jocke vänder sig (inte) diskret om och kollar direkt. haha. inte för att det är speciellt ovanligt, men det såg roligt ut!

helgens bästa måst ju vara:
jocke: tja har inte prsenterat mej, jocke
"nån": PUCKO
jocke: ehh jocke
"nån":PUCKO
jocke:vaddå heter du pucko?
"pucko":PUCKO
kanske inte lät exakt så, men fy fan va jag garvade. ps. han kallade mej catwomen å försökte fräsa som en katt för att jag hade på mej leopard färgat linne (typ) man försökte att inte låssas om honom, haha undra varför!

tror jag ska gå och sova snart, men vill äta en macka eller nått först.

tjoho oldies.


du älskar mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0