en torsdag kväll

tja finns ju inte allt för mycket att roa sej med en torsdags kväll. jocke sover i soffan och simpson är på tvn och pimisen och spelar fotboll & gör av med kalorier. så det är jag, mongo & luski (saras fantasi på hennes kisemisar). haha
well slänger in en påhittig lista istället!

Lyssnar på just nu:
Finns nog ingen musik på denna laptopen, har inte kollat.
Jobbigaste skolämnet: Utan tvekan matte, men har dock inte det längre i skolan
Favorittidning: Moore hihi
Största som händer i sommar: Hoppas på Bulgarien (återkomsten?)
Byter gärna garderob med: Nån med en trevlig stil skulle jag tro
Vanligaste färgen på mina kläder: Rosa, väldigt manligt :p
Favoritmodellen just nu: Kate Moss, har gillat henne sen jag gjorde ett skolarbete om henne i 9:an
Byxa eller kjol? Byxor, men kjol om det är najs väder
Så många skor har jag: En hel del, får gärna bli fler
Sminktips till allmänheten: Något som MAN passar i, hatar folk som tror dem kan använda kajal, när dem inte kan
Senast utlästa bok: Ehum, kan det vara "När lammen tystnar"
Mitt rum kan beskrivas som: En jävla röra
Jag tränar: Hade en häst ;( men annars mina faboulus sit-ups (som jag bör göra oftare) haha
Jag ville bli när jag var liten: Polis, bonde, regissör tro mej listan kan göras lång
Linje på gymnasiet: Samhäll, social profil

Du vet hur mycket jag älskar dig.

På åtserseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0