j som i jakt

sänna gott folk!

tiden har runnit iväg sen sist jag skrev här, men jag hatar denna blogg.se för sidan hänger sig å cpear sig nått så grymt.... lite update? va fan har jag gjort dem senaste två veckorna. ska inte tråka ut er, men MIN HÅSING är hemma :D :D YYYYEEESSS. (typ)

sen förra helgen blev d full rulle, fest på både på fredan å lördan :D mihi. på fredan va d förfest hemma hos mackan packan, sen drog vi : jag,jolle,pimpim,lindkvist, j & nordis till saxtorp (!) haha, men där va fullt ös och en himla massa människor. fast eller men som det kanske heter så finns där alltid folk som ska skämma ut sig på ett eller annat sätt! jag fattar inte riktigt, tror ni på rent allvar att dessa "killar" som egentligen sätter på allt som rör sig, bryr sig ett skvatt om er? nixpix. du är bara en på listan-en av många.

men iaf nog om mitt tyckande, jag har nära & bra hem iaf :D fast jag va knepig när jag kom hem, satt å shyyyade åt mej själv för att jag skulle vara tyst & andra knäppa saker som jag kan få för mig! sen upp tidigare än anat & iväg på vetrinärsbesiktning av min lille kamel & det fick bra fick hem han & allt kort & gott! sen bar det av på fest efter en massa fixande och middags ätande för jag var själv hemma! åkte in till staden mötte ninis och vi rumlade runder med folk :D hihi. sen blackie taxi hem till mig och ja vafan höllts på med? fick för mej en massa skit med nina, vi hade allmänt skojigt :p

dagen efter blev det en lång promenix till bussen för ninis bor i en bit utanför staden (kågeröd) haha. och på kvällen åkte jag till min syrra & mats och vi gjorde hemmalagade pizzor, som va så fint förpackade med tomatsås, deg & hela köret! rätt snitisgt och vi åt även bästaste PARMA SKINKA & keso (?) + lite sallad, tomat & vinegrett sås. det var riktigt rikigt gott :D blidde nån dizney film & sen guardian. och sen sov jag kan ni tro!

veckan som gått har jag gjort lide allt möjligt, va sjuk tisdes-onsdes sen vatt en hel del med pimpim, kanske för mycket ? haha. vatt lite "trubbel" också =/ men det är löst. fredag idag, mamma har lagat middag för här är lite folk & jag har varit dukigt å städat hela neder våningen, iaf köket, tv-rummet, tvättstugan, stora hallen, lilla hallen & toaletten, fy fan va mycket det lät, men det tog "bara" två timmar! en liten sväng med idelinis pålle har jag oxå hunnit med, skulle va snäll när hon åkte till halmstad idag! hoppas vi kan hitta på nått på egen hand snart, va ett jävla bra tag sen....

och imorrn väntar utgång med nina, tessi, pontus & sebbe tror jag :D men krök är det iaf hihi. sen har man huset för sig själva när folket åker till huvudstaden i 4 dagar!

mat snart, för dem ballerina kexen jag tryckte i mig innan har slutat göra verkan :p

tjingeling!
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0