wettex trasa

blir heligt ilsken för jag är inte så "insatt i blogglivet" så jag vet inte hur det nya systemet fungerar med att lägga ut bilder! så gott folk ni slipper väl se mitt vackra hue (hade ju blivit ett strålande foto när jag festar) hihi. eller mina kompisars vackra huen.

men nog om detta värdsliga problem! hhahah hade en trevlig stund nere på center syd idag efter skolan tihi, sa ju till jocke att skriva i sin blogg (som han för övrigt inte har) om hurvida man kör ner till centan för å käka på BK & sen köpa tre stycken wettex trasor (hahah för att jag torkade golvet med den andra/den sista dem har) men det ALLRA viktigaste var att fjånarna köpte godis (till mig) och sen inbillar sej att det ska vara till fotbollen ikväll, nix pix! kan dem glömma om jag nu ska in till staden får vi se hur det blir med den saken.
 
har ju glömt den lilla lilla detaljen att pimis har fått sej en (ny) room mate. så nu förpestar jocke tillvaron istället, nu när sara är i englandet och jobbar med småglin & raggar på fish and chips!

som jag saknar dej houston väldigt väldigt mycket !

får börjar träna istället, på heltid. det ni, jag gör 150 situps utan att blinka (säger vi) plus andra jobbiga övningar som får ens magrutor att arbeta febrilt ;p nä nu ska jag inte ta i så mycket. kanske finns nån dum jävel som läser min blogg som verkligen tror jag är vältränad, fast det hade ju varit ganska så skoj ;D men jag tror fkt att jag ska träna lite idag, ut å springa lite? om det inte är för geggit i skogen. får se hur det blir med den saken!

tjingeling på er, era nötter.

hihi lite kärlek på dig din padda <3

och jag som älskar NAVY CIS, blir jag chef ska jag bli som gibbs ;D tjoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0