klartecken

baggens i torsdes


154296-51


eftersom man inte kan skriva inlägg i vanlig ordning, så får jag göra ett bild inlägg istället. trams med internet kan man tycka. jaha onsdag den 14 november. vad har hänt? ingenting, egentligen har jag inget att tillföra om idag. jag vaknade kl. 12 åt frukost hemma hos jeppson helt ensam, åkte hem med min syrra & mats, börja sortera bland mina flyttelådor och liknande tråkiga uppgifter. satt vid datan om vartannat och sen var det dax för middag, så då hjälpte jag mamma med den. det blev vegitariska kyllingar (?) så får man nog säga och en enorm sallad med, morötter, ruccola sallad, vanlig sallas, paprika, röda tomater, gula tomater, gurka, groddar (som är mega äckligt) pumpafrön och andra konstiga fröor, mozzarella ost o.s.v jag hade inget att skriva om nu så jag skrev vad som ingick i våran sallad. för dem som inte fattar så går vi på GI mat här hemma (jag gör det på deltid, för ibland slinker godis som igår när vi kollade film hemma hos anton hehe) det är för gott att avstå.
efter demma enorma måltid så ut i stallet och red och nu har jag nyss kommit in. fick dock ett anfall på kuddemudde på vägen in, han kom från ingenstans (lår och lurpassade i buskarna) och flög på mej, endast för att skrämmas.
nu är det väl duschen som gäller sen börja tvätta och film senare idag!

det är nu man vill ut på äventyr istället för att ha haft en medelmåttsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0