snabbt gjort

och då hade man handlat alla julklappar för detta året. på en och samma dag och det är inte ens december. hur skönt är inte det? dessutom var jag oerhört generös detta året för jag handlade mer än en present till dem flesta. har bara jeppes lite mer seriösa eller hur man nu ska säga, kvar och ida kanske, men sånt är i alla fall lätt.
det allra bästa är att jag slösade ändå inte så jävla mycket pengar som jag trodde och det är bra, och då lyckades jag ändå handla lite sånt som mössa & nya vantar m.m så nu slipper jag lägga mer pengar på julen och slippa julhandeles stressa eller ha ont om pengar till jul. fan vad bra jag är. ännu bättre är det när man får lön :D

nu ska jag nanna för jag ska jobba imorrn!

god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0