äntligen fredag

man har längtat så efter helgen, vet i fan varför? men helg är ju ändå helg, och det ser man alltid fram emot. dessutom ska jag inte jobba i helgen. det blev ingen intevju igår, bianca som hon heter ringde 5 min innan jag jag skulle sticka till tåget (tur var nog det så hon inte ringde när jag satt på tåget som går direkt till lund), men i alla fall, hon var sjuk, så intervjun sköts upp till måndag kl. 12. så nu går man och är halvnervös i mellan åt. för allt hänger mer eller mindre på att jag måste få detta jobbet om jag ska kunna flytta. och nu när jag ändå är inne på flyttning så. jag & mor min var stan runt i går känndes det som, men vi besökte min hyresvärd kanske man kan säga och snackade hit & dit. om cirkus en måndag får jag nyklarna och kan börja flytta in, men det börjar inte "gällas" förrän en vecka senare, för övrigt är hon riktigt trevlig & snäll. så när päronen varit i stockholm ska vi minsann börja flytta :D och en lön på 10.000;- (minus 29;- för en baguett jag handlade innan) är inte helt fel när jag trodde jag skulle få runt 5-6000:- men denna ska sparas.....

jaha och idag var det tänkt att jag skulle göra? ska va med jeppe, han snackade om att åka hem till hans brossa & så skulle han laga finig mat till oss, och sen kanske kröka? vem vet, men annars så tar jag igen det imorrn för då ska jag till ekeby och träffa nina och partaja med dem, för det var ett himla tag sen man träffade henne.

såja nu ska jag äta & sen efter det fortsätta jobba.

tjing.

ps. jag har ju ändå dem snyggaste skåpen man kan ha ;P ingen som fattar ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0