ärlighet varar längst

tjenna moss i lingon skogen.

jag jobbar & har mig idag. haft faktiskt jobbat hela helgen, dock kväll både igår & idag. fast lite kan man kröka till det, så i fredes blev det en & annan öl (för mycket) haha. lite tja kan man kalla det förfest? hemma hos fredde & tommy fast tompa va hos sin fjälla. det lustiga är att ida & fredde hade tänkt sig en lugn kväll och kanske bara göra en avstickare ner i stan för att vara social. men icke, istället kom jag med ett flak öl och så var det slut diskuterat ;P jeppe anlände också, fast i och för sig, han var där innen jag kom men ändå. i alla fall poängen med hela kvällen är att jag somnar (för dem finkänsliga, däckar för dem verbala) inne på baggens!!!! hur man nu gör det? förmodligen bara en kort stund, men ändå... jaja sånt som händer. tyckte mest det blev omkring yrande på en sväng inom tycho och som vanligt blev det gnabb. fan vad jag hatar detta!!! att du ditt jävla kräk är så omogen, jag begriper inte det. även om det inte var du som bråkade så var det dina kompisar. menar vad fan har dem med detta å göra? att du ligger hemma & bölar eller va fan du nu gör (vilket jag ändå skiter i) för stå för dig. märkligt att innan när du betedde/beter dig som ett rövhål höll alla jävlar käften, men nu, nu passar det minsann att glappa. väldigt jävla märkligt! fast du kan ta dig i brasan, detta är sista gången jag någonsin kommer skriva om dej, eller ens tänka på dig, för du finns inte i min värld längre. ADÌOS SUCKER! kanske har jag också varit patetisk, vem vet. men jag har åtminstone varit ärlig! och allvarligt talat skiter jag i vad folk tycket om mig, det rör inte mej det minsta i ryggen.

såden, nu slutar jag nog jobba! tjoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0