cleaning lady

fy helvete vad jag är duktig! har i princip städat sen kl. 11 imorse, bara nått avbrott när jag hjälpt mamma ta ut mattan på piskning. jag började med att rensa ut garderoben igen, för jag har börjat skaffat mej för "mycket" festlinnen och tja småklänningar (?) hur man nu kan göra det? såklart åkte där ner en massa fula tröjor och nån kavaj och annat som jag aldrig använder. blev en stor jävla påse fylld med halvdana kläder som jag hade tänkt skänka bort till behövande människor, fast det brukar jag alltid göra när jag slänger kläder. men sen så tvingade mamma mej att sortera ut bland mina hyllor ovanför och under garderoben och där vill jag lova, där var skräp.... hittade en gammal pärm från när jag gick i sexan, där alla min prov och läxförhör var med. vilken jäkel jag var på engelska & matte. utan och ljuga så hittade jag flera prov där jag hade alla rätt, eller nått enstaka fel (vad gick snett sen) synd jag inte fortsatte vara så duktig i skolan.... för det mina vänner hade banne mej lönat sig! jaja, åter till min detaljerade städning, har slängt så mycket skräp att det inte är klokt och det är ändå inte så himla länge sen jag sorterade och röjde i mitt rum, kanske ett år sen ;P men hur lyckas jag samla på allt? en jävla bra fråga det. så nu är mitt rum tip topp, tänkte att det var lika bra att storstäda rummet nu och packa ner framtida flyttsaker i lådor. och just fasen, på onsdag kl. 10.00 är det lägenhets visning, så det så!

nu ska jag nog ta mej ett bad, med mina såna oljebadbomber eller vafasen det nu hette. och ikväll eller senare ska jag hem till jeppe och fjanta mig!

jag har ont i ryggen av alla städning...

adjökens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0