fixat & färdigt

ja visst, nu har man en egen lägenhet vetti. så förmodligen så flyttar vi runt månads skitftet, november - december :D fin och trevlig lägenhet, med lagom stora rum åt mej & ida. så nu vi planer på hur vår tv bänk ska se ut, vårt köksbord, som ska målas svart och sedan ska vi "klistara" på taiwanska tidningspapper ;P kanske låter lide vrickat men det är riktigt fint. hämta stolar och bord på fredag. och det är jobb hela helgen, tors-sönd men dessa pengar är så välkommna. bara nu kastrup vill ringa och bestämma jobbintervju så är allt grejat och jag blir nöjd! så man kan sumera detta som en lyckad dag kanske, sitter hemma hos ida och åt precis kanelbullar. snart kommer väl min mor så kör vi hem för då ska jag vila middag, har ont i skallen ;S som jag nu haft i nästan en vecka.... gick tyvärrr så långt att jag spydde i vasken imorse så ont iskallen hade/har jag.... det får jag hålla med om att det var ganska så äckligt.

nähe ni, tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0