happiness

tjoho, fort går det. vi var i d-torp nu under kvällen och snackade ihop sig lite med danmarks jobbet. tydligen ska det inte vara alls svårt att få jobb på kastrup och där behövs alltid folk! vilket är till min fördel såklart, så jag överlämnade min CV till annika, min medlare ;P haha nä men hon som hjälper mej med att få jobb där. så imorrn så är den inlämnad och jag hoppas på intervju i veckan och att jag får jobbet. kanske ska skriva att det är i en klädesbutik jag (förmodligen) kommer jobba i.
ett fett jävla + kommer vara lönen och bonus man får, som finns i danmark.
ett minus lär nog vara pendlingen och mycket tidiga morrnar.
men vem fan bryr sig, för 20.000 i månaden så kan jag cykla dit, nästan i alla fall! så ikväll sover jag nog gott.



154296-45

en trevlig bild sen vi turade i fredes ;P

Kommentarer
Postat av: Little darling

turade också i fredags ;D

2007-10-14 @ 23:48:02
URL: http://littledarling.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0