jag längtar

ooooooh, jag är riktigt stolt! var och handlade en massa grejer till mitt hem igår ;D det blev även julsaker, även om folk tyckte att jag va löjlig eller rent av tramsig. men ska man bo där innan jul får man ju fanimej julpynta också. fast det blev ju inte överdrivet mycket, 3 julstjärnor, lite julgranskulor, nån servett hållare och lite annat som en julbock ;P det blev ju även sånt "bra och ha" som stift, rivjärn och gästhanddukar, som var riktigt billigt, fick 70 % rabatt på allting :D men nu fattas bara lägenhet och jobb, men vi ska snart kolla på lägenhet tror jag på föreningsgatan. och jobb, har sökt ett nytt nu så det löser sig, annars får jag väl pendla till dk varje dag ;P åååååh man riktigt längtar, till och med soffor har vi, behöva bara en tv bänk, köks möbler och kanske nått skåp. sen mattor, tavlor och annat skräp fixar man efter hand. om kanske en-två månader om allt går som planerat så bor jag & ida själv i en 3:a hihi. fast man kommer nog ha hemlängtan ändå...

nä nu ska man duscha eller bada för jag köpte en sån fin rosa badbombs lergrej på lush igår när jag va på center syd :D wiho. och efter det hemgång till ida där vi ska kröka och vidare till hbg, som sedan blir dk och sen tillbaka till sverige för att gå ut och rumla i hbg ! helkväll :D

tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0