lördag förmidda

wiho, idag var man uppe med tuppen och jobbar. hoppade ner i loppebingen redan kl.21 igår kväll och sov redan kvart 21.15, men skönt var det i alla fall. tycker dagarna går undan jäkligt snabbt. i onsdes var jag hemma hos syrran för hon fyllade 21 så då blev det skräp maud :) och lite film. sen torsdan badade jag, jeppe, ida & fredde på karlslund, och det var redigt skönt och ren blev man  mihi. ett par timmar kvar på jobb nu sen hem och fixa vid mej och bege mig till svalöv och KRÖKA, men trixa med hästarna eller numera kommer det bara bli hästen för vi lämnar tillbaka dannis idag ;( synd, men hans leder är rent åt helsike.... men nu ska jag fixa med mitt käk och dra ner lite tjär i lungorna.

tjoho.
syns i gryningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0