måndag

efter en dag på soffelocket som man egentligen kan säga att det har varit, så är jag fortfarande trött. oftast blir det så när inte gör ett smack under en hel dag. jag vakande runt kvart över 10 och var hel död i huvudet, precis om jag festat skallen i bitar igår, men så var fallet inte, tyvärr. så jag hängde lite med ida hemma hos henne & sen har jag kollat på vildjur, den tecknade filmen eller rättare sagt animerade. hon hade bakat brända & torra kanelbullar som såg trots allt såg jätte goda ut,och helt okay smakade dem. och vi gjorde inte många knyck idag, snackade skit i köket och kolla på gamla festbilder på hennes data. så nu sitter jag nysshemkommen och funderar på att gå ut en runda till håsing för han är ensam i stallet sen dannis åkte i förrgår.... sen är det duschen och efter det kommer jeppe, så då har jag bestämmt att vi ska kolla på tecknat! :D me love tecknat. för övrigt har detta varit en dag i mängden, så mycket mer än så här har jag inte att tillägga.


tura på fredag för idelini fyllar 19 på torsdag och inte 20 som simme trodde ;Of an vad glad hon var över att höra att han trodde hon var 20 hahaha, stackars jävel ;P

hejdå.

i mina ögon betyder du ingenting, längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0