resultat från helgen

* grov, mycket grov huvudvärk, jag har till och med migrän
*utmattad, flyttade ett par timmar i lördes
*blåmärken
*skoskav
*bakis
*trött
*hungrig
*fundersam på alla bråken.....
*smärta i mitt högra öra, why????


blööhöööö vad vilt det har gått till denna helgen, varken fredes eller lördes var en lätt match. vi börja kröka redan kl. 15.30 i fredes hemma hos ida, sen tåget upp till hbg där tobbe var med och sedan mötte vi upp folk till höger & vänster. kl. 18 började vi tura och jag & ida var dygnraka redan ;P haha nä men nästa. rätt som det är, ingen aning om vad kl. kan vara så åker vi till hem till stan, fråga mej inte varför. så vi går ut och på krogen och där är knappt en själ ute förutom dem som käkade vilket resulterar i att vi nog var där ganska tidigt. skit samma, trevlet hade vi stundvis, efter det blev dte bråk som vanligt. vet i fan alla jag träffade ute, men så är det. lördan; döööööööööd, men flyttning i baknacken så vill man bara somna om! men i alla fall så börjar jag & jeppe hjälpa anton och filip att flytta runt 12.30 kanske och fyyy helsike imellan åt vill man pälsa av nån jävel, virrade runder för att hämta upp alla nya grejer. så i alla fall gick det bra, man var trött som jag vet inte. käkade på rhodos och sen hem och vilade oss en stund hemma hos jeppe och begav oss tillbaka till anton & filip och krökade och spelade wii hihi ;P och sen utgång i staden igen, packat med folk och glad i håven! och jääääävlar i havet vad kallt det var inattas.......

nä nu ska jag skriva min danska CV för jag ska hummmhummm nog börja jobba i dk :D lägenhetsringning imorrn sen åka och glo på lyan inom sinom tid! naaaaajs :D

fuck vad ont i huvudet jag har och hungrig också för den delen, jag har inte ätit någonting idag...

hejdå.

Kommentarer
Postat av: alexandra

aj det lät inge bra med huvudvärk :(

2007-10-14 @ 16:56:11
URL: http://nalindra.blogg.se
Postat av: alexandra

thanks ^^

2007-10-14 @ 22:43:14
URL: http://nalindra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0