vääääntan

har riktigt tråkigt just nu, väntar på att klockan ska bli 00.00

vad gjorde du klockan 8 imorse: SOV!
vad gjorde du för 15 minuter sen: snackade i telefon? tror jag
det sista du sa högt: garvade åt ett skämt
det sista du sa till någon: puss hej
vad åt du senast idag: gottis ;D
vad har du druckit idag: mjölk, festis, vatten
vad köpte du senast: gottis tror jag
vad är där för färg på din ytterdörr: brun
sover du tungt om nätterna: japp
hur många kuddar sover du med: 5 stycken ;P och inte fan delar jag med mig
drömmer du mardrömmar: nästan varje natt
favoritlåt just nu: alltid whitney houston - i will always love you
vad gör dig glad: gott krök ;P
vad ska du göra härnäst: kolla film kanske, sen sova
höger eller vänsterhänt: höger, men äter med vänster och varför vet jag inte...
kläder just nu: jogging bralls & en tjock tröja
morgon eller nattmänniska: NATT! fuck morronen....
snarkar du: om jag gör hehe
äckligaste insekten: larver med päls på , speciellt limegröna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0